En yakın arkadaşımın beni kıskandığını düşünüyorum. Sizce?

Masa başı iş aradığımı söylediğimde kendi kendine tribe giriyor, herkesin yeteneği farklı, ben üretimde mutluyum diyor. Ben onunla iddialaşmadan böyle cümleler kuruyor. Dün de iş bulduğumu anlatınca tribe girdi, hiç içten tebrik etmedi. Bir de tüm arkadaşlarım ona göre kötü, bana iş bulan arkadaşımla annem de tanışıyor, annenden korkusuna sana bu işte yardım etmiştir senin için değil dedi. Tüm arkadaşlarına saygı duyuyor çünkü hepsi ona mesafeli, ama benim her şeyime karışmaya çalışıyor ve ben bu durumdan çok sıkıldım. Kırmak istemediğim için şunu yapalım, buraya gezelim diyor hep olur diyorum ama bunu arkadaşlık manasında değil kullanmak manasında kötüye kullanmaya çalışıyor. Sizce ben mi kötü düşünüyorum, bu kız beni kıskanıyor mu?
En yakın arkadaşımın beni kıskandığını düşünüyorum. Sizce?
Cevapla