Bazılarımızın sınavı ailesi oluyor. Kaçışım çıkmazım yok deme. Şimdi sana o evi terket özgürsün reşitsin falan demicem çünkü kaçamazsın onlardan. Okulun bitene kadar sabret. Sakın ha sakın bi adama evliliğe sınığınma. İstediği giy. Ama göstermeden yap. Onlar kızıyor diye hiç bir şeyden eksik kalma. Ama onların akıllı kızı gibi davran. Ben öyle yapmıştım. Sonra ayaklarım yere basınca siz bi durun deyip susturdum. Ama şu an onlara muhtaçsın
Tek sorun bu değil ki allahım evde boxerla geziyor utanmaz arlanmaz WC’de büyük bokunu bırakıp çıkıyor saatlerce tuvaletimi tutuyorum o iğrenç görüntüyü görmemek için Bunlara çözümün var mı
İnan bana daha keyifli. :) ilerde rahat oldugunda bu heyecanı arıcaksın. Herşey düzelicek. Düzelmese bnmki düzelmezdi. Üvey anne vs olayları falan vardı. Sıkma sakın canını kafayı kullan geçicek.
Bak bu kadar yazıyorum seni önemseyip inşallah trol değildir soru. Sığır mı bu adam? Ay görmemezlikten gel. ya da çık git gidecek yerin varsa ne diyebilirim ki başka
Şikayet et şiddet uyguladığı zaman. Hala varsa. Buna sus diyemem. Kızma vs tmmdr babadır derim ama kimse senin saçının teline dokunamaz bu baban dahi olsa. Kadesi indir tek bir tuşla geliyorlar. Sıgınma evinde kalırsın. Psikolojik destek alırsın. Can güvenliği olmayanları şehir dışına götürüyorlar. Rabbim yardımcın olsun. 🥺
Bu hayat terkedecek kadar kötü biryer değil. Farkettiğin zaman tutunacak bir çok sebep bulursun. Yeterki hayatı yaşadığın için sev. Bir başkası için değil.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bos yere kalbini kirmis, kiz cocuguna oyle konusulmaz !!
Kalbim kalmadı ki daha neler var yazarak anlatarak tükenmez
Tahmin edebiliyom, takma kafani babadir sonucta..!
Kuşak farkı var. Sıkma canını zamanla alışıyorlar. Bende kırmızı çanta taktım diye neler işitmiştim. Şimdi saçımı kırmıza boyadım çok yakışmış diyor.
23yaşımdayım az önce dayak yiyecektim parçaladı tişörtü
Üstüme yürüdü küfürler etti
Camım kapalı yatıyorum diye ağzıma etti
Bokunu çıkarmış. Bnmki kızdıgında liseye gidiyordum. Senn ki fazla biraz. Ekonomik özgürlüğün işin vs var mı bari?
Hayır Üni üçüncü sınıfım ama onlar mezun oldum sanıyorlar çıkmazdayım
Hem nasıl çıkardılar anlatsam aylar sürer
Hep eziyet ediyor bana
Kaçışım yok
Bazılarımızın sınavı ailesi oluyor. Kaçışım çıkmazım yok deme. Şimdi sana o evi terket özgürsün reşitsin falan demicem çünkü kaçamazsın onlardan. Okulun bitene kadar sabret. Sakın ha sakın bi adama evliliğe sınığınma. İstediği giy. Ama göstermeden yap. Onlar kızıyor diye hiç bir şeyden eksik kalma. Ama onların akıllı kızı gibi davran. Ben öyle yapmıştım. Sonra ayaklarım yere basınca siz bi durun deyip susturdum. Ama şu an onlara muhtaçsın
Zaten gizlice yapıyorum ama rahat olmuyor ki
Tek sorun bu değil ki allahım evde boxerla geziyor utanmaz arlanmaz WC’de büyük bokunu bırakıp çıkıyor saatlerce tuvaletimi tutuyorum o iğrenç görüntüyü görmemek için
Bunlara çözümün var mı
İnan bana daha keyifli. :) ilerde rahat oldugunda bu heyecanı arıcaksın. Herşey düzelicek. Düzelmese bnmki düzelmezdi. Üvey anne vs olayları falan vardı. Sıkma sakın canını kafayı kullan geçicek.
Bak bu kadar yazıyorum seni önemseyip inşallah trol değildir soru. Sığır mı bu adam? Ay görmemezlikten gel. ya da çık git gidecek yerin varsa ne diyebilirim ki başka
Evet hiç gerçekçi akıl alır şeyler değil doğru ama çeken bilir
Annenin tutumu nedir?
İzler küçüklükten beri yendiğim dayakları küfürleri hep izledi
Şikayet et şiddet uyguladığı zaman. Hala varsa. Buna sus diyemem. Kızma vs tmmdr babadır derim ama kimse senin saçının teline dokunamaz bu baban dahi olsa. Kadesi indir tek bir tuşla geliyorlar. Sıgınma evinde kalırsın. Psikolojik destek alırsın. Can güvenliği olmayanları şehir dışına götürüyorlar. Rabbim yardımcın olsun. 🥺
Sığınma evlerinde belli bi süre kalınıyormuş sonra napacağjm
O ne biçim bir söz. Bir baba kızına bu cümleyi nasıl yakıştırıyor.
Bu en hafif sözü
Daha kişiliğime karakterime ne laflar etti
Ağzımı açamadım açsam zaten vurur öyle diuor
Ama çok saçma. Acilen bi psikiyatri ye görünmesi gerekir. Bu olanlar ileride seni çok etkileyecek
Zaten normal değilim ki
Çocukluktan beri ne yaralarım var
Öyle içime kapandım ki dışarı bile çıkmıyorum insanın gözüne bakamıyorum
Çok üzücü bir durum. İleride aşamayacağın çok konu olur. Ama güçlü olabilirsen. Tiye almayı başarabilirsen enazından bastırmış olursun
Hayır bastırsam da bi süre sonra eski Halime dönüyorum
Öyle olur zaten. Ne denir ki. Elimden birşey gelebilse İnan yapardım. Üzüldüm yani duruma
Öyle yA boyun eğeceğim yA da bu hayatı terk edeceğim
Bu hayat terkedecek kadar kötü biryer değil. Farkettiğin zaman tutunacak bir çok sebep bulursun. Yeterki hayatı yaşadığın için sev. Bir başkası için değil.
Ya olm resmen emekli dayı tişörtü bu mk baban fesat bir kanka
Kızmasın diye aldım keyfimden almadım
Benim babam da öyle ama takmıyorum giyiyorum
Abartmış baban ne var bu tişörtte
Abartmis baban
Ne alaka