Ben zaten hep uzaklaşıyorum
Bunlar her yerde öpüşüyorlar arabada asansörde
Burda nereye gideyim
Niye olsun ki?
Her görüşte belirtiyorum sonuç bu ve her türlü şeyi normalleştirenlerin böyle sorulara utanma yok demesi absürt.
Uyarın; "özelinizi özel alanınızda yaşayabilirsiniz." Diye.
Ya da "abi empati mi kursanız diyorum sevgilimle/eşimle her yerde bunu yaparsam ne düşünürsünüz?" Deyin.
Hiçbir şekilde algılama olmuyorsa -rahatsız oluyorsanız- siz yapabileceğinizi yapın. (Uzak durun, bakmayın vs.)
Cevap
52Cevap
Neden utansınlar ki sende çok fazla onların yanında duruyorsun demek ki rahatsız oluyorsan gitme onlara
Sen kalk git diyedir bende görümceye bunu yapayım bari.
Asansörde nereye gideyim
Yengen sana kapris yapıyor :))
Sende Abine yengenin yanında Kız arkadaşlarının fotolarını göster.. bak abi bu çok güzel bir kız değil mi diye sor 😂😂
Abimin canına okur
Birbirlerini boğazlasalar bunu yazmazdın ayıp değil sonuçta dimi? Sevgisizlikten öleceksiniz. Bırak öpüşsünler. Evlilermiş zaten. Sanane bakmayıver.
Maşallah abine çok iyi örnek öpmek istiyorsa illa kardeşinin gözü önündemi olucak be. Sende sevgilinle yaparsın bu en iyi intikamdır😉
Hiç birşey yapamazsın. Haddine değil. Sana ne bundan. Iki insanın opusmesinden rahatsız olacak kadar nasıl yobaz oldun?
onların yaşları kaç senin yaşın kaç kendi ortamları yok mu veya senin onlar buluştuğunda çekilebilceğin bir odan vs
azmışlarmı yaa gitsinle rodaların ne halt ediyorlarsa etsinler sanki sneinde iştahını açmak istierler gibi yapıyorlar bence
Ne güzel işte, aşk ve sevgi seni niye rahatsız etti. Şiddet uygulasa bir problem yoktu de mi (!)
Çok rahatsız oluyorsan abini bir köşeye çekip anlatabilirsin.
Ateşleri başlarınamı vurmuş açıkça söyleyin terbiyesizlik yapmayın diye
Birbirlerini seviyorlar demekki mutlu ol onların adına Ayrıca öpüşmek kötü birşey değil sevgi gösterisi
Yaşlar kaç senin yaşın kaç bence uyarmalisin ve tepkini artır
Küfür mü edeyim illa ki niye her boku başkalarına anlatıyorsunuz lan abazalara prim mi vermeye çalışıyorsun arkadaş ne salak insanlar var ya
hic unutmam yengemle dayım köyde merdivenlerde öpüsuyolardı 😄tam 20 yıl önce çocukları yoktu o zamanlar
Her seferinde yüksek sesle "yavaş yerler yaş" demelisin
Gözlerini kapatabilirsin ya da arkanı donebilirsin ya da tam opusurlerken şart diye o-sur
Kendin yapamadığın için onları kıskanıyorsun 😂 ağla
Vidyolarini çekip storyde paylaş. Birdaha cesaret ediyorlar mı goriyim ben
opüşmeyi yatak odasında yapsınlar senımi etkilemeye calişiyolar
Yuhu diyorum terbiye haya kalmamış insanlarda yazık
Saygıda kalmadı artık görmemezlikten gel en iyisi veya aynısını sende yap baksın nasıl oluyormuş 🙄
bırak öpüşsünler kavga etmiyorlar ya mutluluklarını yaşıyorlar
Oradan uzaklaş, ahlâk yoksunları
Sırtımı dönüyorum
Sürekli diplerinde durma sende madem 🙄
abini gectim de yengende de mi ar yok?
Zaten hep o yapıyor
Vay be aşka bak. masallah
Opussunler ne var bunda
sevgiye karşı hoşgörülü davranmayı öğren
Olay yerinden uzaklaş
Zor durum bu meseleye hiç karışma zamana bırak er geç yakalanırlar ifşa olurlar
Çok yanlış anladım
Yeni evliler herhalde.
Aboovvv ciddi mi? Nasıl yani tam olarak nasıl?
Kime ne ki? Rahatsız oluyorsanız uzaklaşın.
Yeni evliler mi? Sevgili falanlar mi?
Ucunda hafif dokunuslar mi.. yoksa vantuz gibi yapisarak mi..
Bul biri sende onlatın yanında öpüş
Ben olsam olan var olmatan var. Oooo. Ççççç derim
Yepkini ortaya koy tersle
Uzaklaşta bari belki anlarlar rahatsız olduğunu.
Iyyyy de
Sen de yap sevgilinle bakalım napacak abin
Telefonla video cek. 😅
Olan var olmayan var de.
Görmek istemiyorum kafamı çeviriyorum
Sesleri geliyor
Yazık len sana. Valla üzüldüm
aynı ortamda kalmamaya çalış..
Dua et de s. kişmiyorlar 😃
ciddenmi yas kacyengenin
30
yuh afedersim sadece opusuyoarmi ellesuyokarmi
ee opussunler ne vqr bunda
Utanma yoksa bişey yapamazsn
Elektro şokla tehdit et
Vericem elektriği o olcak
Biber gazı al sık
Ahaha aynen ya 😃
Bakmaa sende
ha gayret sekste yapsınlar bari daha iyi olur
Gözünü kapa, yeterli
Aaa ciddenmi 2aniye faln yoksa uzinmu
neden utansinlar ki esidir iste senin yok mu
bisey yapmicaksin cunku bu normal bisi
Acaba hep yanlarindamisin
Aile var de canın çekiyorsa
Rastgele reis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?