Yürüyüşe çıktığımda küçük çocukların bana el sallayıp öpücük yollaması sizce neden oluyor?

Merhaba herkese iyi akşamlar. Bugün Annesi kızı yanında da 2 tane erkek çocuğu vardı. Küçük erkek olanlar. Küçük olanlar bana el sallayıp öpücük yolluyor. Kız da abla biz yürüyene kadar çabucak geldi dedi. Bana soruyor kaç kez tur atıyorsun diyor. Bende 5 defa dedim.10 defa attığında oluyor mu diye soruyor. Yok olmuyor dedim. Annesi de biz daha 1 tane bile daha yapamadık. Siz kaç kere turladınız dedi. Küçük erkek çocuklar bana bakıp gülümsüyor. Çocukları hep çekiyorum. Beni çok seviyorlar. Görüşleriniz?

Yürüyüşe çıktığımda küçük çocukların bana el sallayıp öpücük yollaması sizce neden oluyor?
Cevapla