Çalışmayanlara soruyorum. Ne kadar para alıyorsunuz?
Ailem o kadar az veriyor ki gerçekten arkadaşlarımın yanında utanıyorum
Ailem o kadar az veriyor ki gerçekten arkadaşlarımın yanında utanıyorum
Bende işsizim şu sıralar bizde ortak bütçe var idare ediyoruz alt sınıf insan olarak ev kira değil oradan şanslıyız geri birde ufak tefek işler denk geliyor...
Cevap
5Cevap
Hiç ama hiç vermiyorlar ki
Daha ben veriyorum onlar ailesizim engelli aylığım var ben bakıyorum babam 20 gündür işssiz bi yerden haber bekliyor oraya girecek pazartesş günü
Ama benşm hşc girdim olmaz yilda 1-2 kere kıyafet alırım 2 ayakkabı alırım yilda başka hiç ama hiç giderim olmaz
Almıyorum harçlık hep evdeyim arkqdws ortamım yok bir de çok Divriği’m boşa para harcamayı sevmiyorum
Harçlık aylık 0₺ alıyorum
Vermiyorlar valla ama başarılı bir öğrenci olduğum için 2 yerden burs aldım birini harcadım diğerini her ay biriktirdim şimdi onun faiz getirisiyle yaşıyorum
şu an kendi maaşım olduğu için almıyorum tabi ama öğrenciyken aylık 400 / 500 civarı alıyordum.
Valla benim hiç param yok hahajasnqusqk dışarı çıkacağım zaman 20 50 falan veriyorlar ama arkadaşlarım da benim gibi fakir oldukları için sorun olmuyor
Almıyorum.
Almıyorum
50 lira
Sana kaç veriyorlar
almıyorum
50 tl felan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?