Benim gibi olan var mı fikirlerinizi bekliyorum?

29 yasındayım, ömrümün %85 i evde geçti
.. Evliyim, baska bir sehirde yasıyorum, samimi arkadasım var fakat kendisi bu sehirde degil, aslında sorum su :cok sıkılıyorum, esim arkadaslarıyla cıkıyor geziyor, oyun oynuyor ama benim cıkıp gezip kafa dagıtacagım kimse kalmadı.. Yanlızlıga alıskınım, ama baska sehirde zor olmaya basladı... Nerede yasadıysam mutluluğu bulamadım. Hep sabrettim. Evden cok cıkmayan birisi olarakta hayallerimi hep esime sakladım, yani onunla gezip eğlenmek vs fakat o bence cok umursamıyor ve bu beni üzmeye basladı bu aksam kendisine bundan sonra zamanımın bir cogunu ailemin yanında gecirmek istediğimi söylemek istiyorum sizce ne tepki verir? O ailesinden yana sanslı, yakın cünkü her gün görüyor ama kimsenin beni düsündügü yok. Tek basıma birsey de yapamıyorum kitap okuyup dizi izlemekten baska.
Benim gibi olan var mı fikirlerinizi bekliyorum?
Cevapla