Türkler bu konuda neden bu kadar takıntılı?

Arada sırada GirlsAskGuys'a bakıyorum ne sormuşlar diye. Size yemin ederim, 5 sorudan 3'u "Türkler hakkında ne düşünüyorsunuz?" , "Türkiye hakkında ne düşünüyorsunuz?" , "Erdoğan hakkında ne düşünüyorsunuz?" , "Atatürk kim biliyor musunuz?" falan. Gerçekten, nefret ediyorum. Neden yabancı sitelere gidip Türkler alakalı sorular soruyorlar? adamlar yurtdışında yaşıyor ya, ne bilsinler Türkleri nereden bilsinler Türkiye'yi. Hayır yani seviyoruz deseler ne olacak sevmiyoruz deseler ne olacak. Bide ciddi ciddi Türkiye'yi sevmiyorum diyenlere küfür falan ediyorlar bildikleri 2-3 kelime var stupid, idiot diye onları söylüyorlar anca. Millete rezil oluyoruz ya, ne düşünüyorlarsa düşünüyorlar bu neden bu kadar önemli bizim için?
Türkler bu konuda neden bu kadar takıntılı?
Cevapla