Dedem öldü cenaze i̇çi̇n i̇zi̇n i̇stedi̇m patron i̇nanmiyorum di̇yi̇p kovdu?

bugün saat 8 de dedem öldü Shell de kasiyerlik yapıyorum patronumu arayıp cenaze için izin istedim tamam sorun yok dedi daha sonra aradı ölüm belgesini atar mısın idari izin yazarız dedi tamam dedi sonra tekrar aradı gerek yok gel çıkışını vericez evraklarını al imza at dedi bu yaptığı yasal mı veya nereye şikâyet edebilirim.
Dedem öldü cenaze i̇çi̇n i̇zi̇n i̇stedi̇m patron i̇nanmiyorum di̇yi̇p kovdu?
Cevapla