Türkiye de halk neye dayarak çocuk yapıyor sizce?

Türkiye de kondom yok mu yahu iki üç zevk uğruna evlenip çocuk getiriyorlar ekonominin bozuk olduğu yerde intiharların çok olduğu yerde her gün gelen Kadın cinayeti her gün gelen genç intiharı her gün gelen şiddet kavga tecavüz taciz çocuk pedofilli sapığı ben olsam bu ülkede çocuk getirmem hatta evlilik azalması lazım hangi cesaretle evleniyorlar ben korkuyorum evlenmeye yaşım 27 hala da evlenmeye üç kez düşünüyorum evlilik çocuk oyuncağımı bu halk iflah olmaz
Türkiye de halk neye dayarak çocuk yapıyor sizce?
Cevapla