eski yeşilçam filmlerinde baba sinirlenir tokat atar kız da küser ağlayarak gider odasına baba pişman olur hani. küçkken saçma gelirdi :d iyi l*n kız bir tokatla yırttı hala mızmızlanıyo derdim :D babam beni havay kaldırıp yere atmıştı yerdeyken de depiklemişti nan adam :D
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHer ikisinden de oldukça dayak yedim küçükken çok yaramazdım çünkü.
En son ne zaman güçlenip kuvvetlendim damızlıklar gibi oldum ondan sonra el sürememeye sadece beddua etmeye başladılar ahahahaaha ama aramız iyi yani şu an. Yaş olmuş 31 sessiz sakin oturuyoruz evimizde çok şükür. Ama yaş ilerlemesine rağmen it , kopuk yaşayıp , hayrı olmayan nice insanlar gördüm. Yine kıyasladığım da o yaramaz halime yine iyi durgunluk oldu. Bunun sebebi de sanırım dine yönelmek olduğunu düşünüyüyorum. Yoksa başım beladan kurtulmazdı sanrım.02 Yorumla
Soran+1 yılaynen öyleleri var. dayak iyi ya en azından küçükken caydırmış bizi :)
Cevap sahibi+1 yılAynen.
Bizimde haylaz çocuğumuz olursa ne yapacağız mecbur yani.
En İyi Cevaplar
+1 yılBenim babamin fantezileri var. kardesim evde tek uyuya kalmis kapiyi acmadi. neyse sonunda kartla martla actik kapiyi. babam iceri girdi uykudaki cocugu uyandirip uyandirir uyandirmaz topugunu kaldirdi enseye bir cakti :D : D ne kadar zalimce mk :))
01 Yorumla
Soran+1 yılohaa l*n :D eic adayı bu :D
+1 yılkedi seviyom diye hatta komedi filmi izlerken gülüyom diye bile dövmüştü adam resmen manyak bu sebepten bülent arınç o lafları sölediğinde kıçına kazık sokarken asıl kahkahayı o zaman basmayı isterken buldum kendimi neyse sakinim
03 Yorumla
Soran+1 yılsenin baban baya gaddarmış yahu. şimdi öyle değildir tabi küçükken öyledir.
- +1 yıl
yani ergenlikte dayak atması gerekirken çocukken yedim yaşasın insan vucudunun gelişimi!!! (göğüslerim saolsun :) bıraktı büyüyünce
Soran+1 yılbizde sakallar çıkınca oldu :D ben de hep çocukken dayak yedim. ergenken asi oluruz tırsarlar :D
+1 yılbana bir kere annemin yeni esi vurdu dava actim, babam el kaldirmadi asla, annemle de sac bas birbirimizi yerlere duvarlara carpmisligimiz var
017 Yorumla
Soran+1 yılohaa :D karşılıklı kavga ilginçmiş
- +1 yıl
biz kiz kardesler gibiydik buyuduk ama ikimiz de artik 😂
Soran+1 yılannen erken mi evlendi :D insan annesine el kaldırır mı hiç :D
- +1 yıl
hayir canim 30unda evlenmis, bizde oyle bisey yok ya hem daha iyi beni kiz kavgasi ihtimallerine daha donanimli yetistirdi 😂😂😂
Soran+1 yıltabi sen farkında değilsin ama kung fu yu öğrendin sen :D siz kanka gibi kardeş gibi olmuşsunuz o zaman :D
- +1 yıl
aynen aynen cok hasiniz 😂😂
Soran+1 yılsen tek çocuksan olur böyle normal yani :D
- +1 yıl
tekim aynen 😂
Soran+1 yılsiz o zaman yeri geliyo sırdaşsınız yeri geliyo dövüşüp düşman kesiliyonuz :D
- +1 yıl
aynen oyle 😁
Soran+1 yılee annen sensiz dayanamz o zaman. sen üniye falan başka şehre gidiyosan bırakmaz :D
- +1 yıl
yok ya cok karisik bizim evlendi ayri yasiyoruz bu olaydan beri
Soran+1 yılüvey babandan dolayı mı?
- +1 yıl
uvey baba degil o kelimeyi kullanmiyorum adiyla hitap ediyorum ama oyle de denebilir yani onunla ilgili
Soran+1 yılee ayrıysan sorun değil artık. annenle görüşüyosundur sonuçta.
- +1 yıl
cok karisik o durumlar ya bosver iyi geceler hadi sana
Soran+1 yıltamam sana da
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
26
Cevap
15Cevap
gece eve 4:00 da geldim bundan 2 yıl önce adam balkonda pusuya yatmış.. beni merdivenlerde görür görmez ilk önce rakı şişesini sonra bardağı sonra tabakları en son kafama isabet eden küp şekeri oda muhtamelen annemin çayının şekeri idi.. bana defoolll laan bir daha gelme bu eve dedi, otel gibi kullanıyor evi ibine dedi :D... tabi ertesi günü oğlum niye eve gelmiyon diye aradıydı :D
00 YorumlaAnnemin terliklerii inletir yeri göğü https://i.hizliresim.com/mqZ7z1.jpg
07 Yorumla
Soran+1 yıloo esen terliği bu tanıdı bunu :( kafama yemiştim bir kere :S
Soran+1 yılyok terlik anne işi :d
Soran+1 yılo zaman baya sinirliydi adam ya. ben ergenliğe girdikten sonra bir fiske vurmadı ama bana
Soran+1 yılbabamı severim laf etme az ama öz vururdu :D
+1 yılBabamdan bir tokat bile yemedim ama annem zamanında tokatta attı kafamada geçirdi popoma cimcikte attı ohoo neler neler :D hatta bir kere banyoya kilitlemişti beni
02 Yorumla
Soran+1 yılannem beni kapı dışarı etti gec vakti :D babam çekiç salladı 10 metereden kaçtım tam bel hizasında geliyodu :D
babamdan hiç yemedim bir tokat bile ama annemi saymıyorum az şaplağını yemedik zamanında :) ama olsun gül çıktı güll oralarda :)
01 Yorumla
Soran+1 yılküçükken annemden yediğim dayakları çoktan unuttum bile iyi ki vurdu diyorum bazen
şerefsiz aileler böyle böyle kırıyorlar özgüveni insanda işte sonra bir ömür boyu psikolojik sorunlarla uğraş. yemem mi dayak kanlar içinde bırakan babam vardı
12 Yorumla
Soran+1 yılben de özgüven kırılması var acaba bundan dolayı mı?
kanka annem bana terlik atmayı denedi, eğildim vitrinin camları indi, merdaneyle vurmayı denedi aldım televizyonu kırdım ama bitek kıçıma tokat vurmasından kurtulamıyodum güççüğüken :D bu arada ben güççüğüken 5 yaşındydım :D
00 Yorumla13 yaşındayken balkonda babamın biralarını içmiştim ondan dövmüştü yaşın kaç içiyorsun diye bide bak NOT : içiyorsun madem benim biraları niye içiyorsun demişti :D
02 Yorumla
Soran+1 yılsen haketmişsin :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılBabadan dayak yemedm ama anne baya yerde tekmeklemişti onu unutamıyorm. Kücüükken o.. pu diyip dururdu.
15 Yorumla
Soran+1 yılvay nasını benim annem genelde terlikle sopayla vururdu. incinmişsin baya
Cevap sahibi+1 yılbnmde baya sac bas yolunurdu ama bir bebege o.. pu demek bilemedm babam ayyaşın tekiydi ama yinede dövmezdi gerci ben bebekken yere vurmus beni anlatıyo annem
Cevap sahibi+1 yılFthe arkadasm biraz büyüdükten snra laflarını tek tek yedirdm anneme şu an söyliyemez hiç bir şekilde ama annem beni pek sevmez yani fazlasyla belli eder soguttu kendnden hani cokta düşkün diilim ama yinede Allah korusun bişi olrsa ilk ben üzülürm
Soran+1 yılben çok dayak yedim ama severim ailemi. değer veririm yani. ama annen iyi yapmamış tabi ama sinirliyken denir benim annem de derdi arada
+1 yılannem 1 kere kösele terlik vardı nam-ı değer babanın terliği onunla vurmuştu bana hala da unutamam 1 haftaa boyunca acısını çekmiştim
02 Yorumla
Soran+1 yılAci yok rockiye
- +1 yıl
sen bir kere ye bak kösele terliği bir daha acı yok diyebiliyormusun
+1 yılhayatım boyunca annemdende babamdanda veya dışardaki herhangi birinden hiç dayak yemedim.
hep abimler dövdü :D bikere abimin elinden zor almışlardı beni onu hiç unutmam :D00 YorumlaÖncelikli geçmişler olsun kardeşim
Ben en son kaşlarımı aldım diye babamdan tokat yedim ama hiçte pişman olduğunu görmedim :D021 Yorumla
Soran+1 yılbaban buna mı kızmış :D
Soran+1 yılbaban ne tepki verdi kaşların nerde kız senin? nerde o martı :D
Soran+1 yılyüzün sarmısaklı köfte kokuyo ağlarken göz yaşların akıyo ağzına doğru köfte tadı geliyo :D
Soran+1 yılbide babanın yaptığı mesleğ göre o el biraz sertleşiyo :D
Soran+1 yılo yumuşak eldir :D babam demir kaynak işleriyle uğraşırdı sen bide böyle düşn benim halimi :D
Soran+1 yılbize de az spor olmadı tabi ki :D o korku anında usain boltu geçerim yani :D annen sana dayak atmadı mı?
Soran+1 yılben büyüynce babam hiç vurmadı bana :D sen kaç yaşında kaşlarını aldırmıştın :D
Soran+1 yılben ergenliğe girdikten sonra dayak yemedim :D sen köfteli bir tokat ha :D
Soran+1 yılbaban süse püse çok mu kızıyo. senin giyimine karışır o zaman :D makyaja falan :d
Soran+1 yılbabalar kızları sever pek bişey demezler. adam dindar takılıyo kızı mini etek giyiyo ama bişey demiyo. seviyo sonuçta
babam dan hıc yemedım kanks ama onun yerıne abılerımden annemden cok yedım saolsunlar babamın yoklugunu hıssettırmedıler ^^
11 Yorumla
Soran+1 yılbabana fazla iş düşmemiş :)
+1 yılyumurtanın dibini yaktım diye çok pis bir dayak yemiştim en aklımda kalan hiç haketmediğimdi
02 Yorumla
Soran+1 yılBisey olmaz dayak güzeldir bak ne güzel ani olmus
- +1 yıl
he öyle oldu -_-
Annemden cok dayak yemisligim var. Oklavayla kovalardi.
118 Yorumla
Soran+1 yılben onları dayaktan saymıyorum bile :D
Soran+1 yılçekiç fırlattı babam zor atlattım :D
Soran+1 yılo anne terliklerinden kaçarken matriks kesildik resmen :D ne dayaklar yemişiz ya :D
Soran+1 yılben en yaramazdım :D bunlar bir hata yapsalar benden biliyolardı ben dayak yiyodum :D ben de bunlar yanlış yapmasın diye uğraşıyodum :D
Soran+1 yılresmen ben adam ettim bunları ya bir teşekkür etmiyo hayırsızlar :D gerçi pek başarılı olamamışım :D
Soran+1 yılsen de en büyük müsün :D
Soran+1 yılbende aynen :D ama en büyükten daha olgunum. bide bunlar hata yapsa sen niye uyarmadın deyip yine vuruyolar anasın satim
Soran+1 yıltamam bizim de sabıkamız var ama artık bişey oluyo yemin etmeden inanmıyolar bana :D kaç kardeşsiniz siz :D
babam hiç vurmadı vurmazda sesini yükseltmez kızmaz çok şanslıyım böyle bir babam var
01 Yorumla
Soran+1 yılöyle baba mı olur :d baba dediğin dövecek sinirlenecek arada
+1 yılBabamin dovdugunu bilmem ama, annemin terlikleri pek meshurdu. :)
02 Yorumla
Soran+1 yılBenim yediğim dayagin haddi hesabi yok
- +1 yıl
Yaramaz bir cocuktun belli ki.
+1 yılyemedim. annemden terlik yedim. yaşlanınca bende ona terlik atıcam:)
05 Yorumla
Soran+1 yılintikam ateşiyle yanıyosun :D
- +1 yıl
evettt
Soran+1 yılsen ciddi misin yaşlı kadına yazık kaçamazda :D
- +1 yıl
bende kaçamıyorum ama:))
Soran+1 yılniye ben terliklerin üzerinden zıplıyodum matrix gibi eğiliyodum :D
+1 yılO Hatırlarım Anamın bir hortumu vardı az dövmezdi onla beni ama hep haklıydı iyiki dövmüş diyorum nedense :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbabam dengesizin teki. dovulcek seye dovmezdi dovulmicek seye doverdi. oyle tekme tokat girismezdi tabi ama bir kac kere tokat yemisligimiz var.
13 Yorumla
Soran+1 yılo da ilginçmiş. nötrlemiş birbirini ama
Cevap sahibi+1 yılhic geregi yoktu yani o tokatların :D gencligine veriyorum
Soran+1 yılvar var :D onlar lazım olan dayaklar :D
+1 yılhiç dayak yemedim sesini bile yükseltemedi :) çünkü 20 yıldır görmedim annemden cok yemisimdir :) oda tuz biber yaa :)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılçok yemişimdir de annem terlik falan atmazdı bir kere çatal attı ayağıma saplandı bir kere de kaçarken arkamdan tabak fırlattı belimde kırdı ama haketmiştim hep :D
02 Yorumla
Soran+1 yılen piskopat anne sen de çıktı :D
Cevap sahibi+1 yılolsun annemi çok severim onun eksikliğini göstermesin Allah
ben babamdan bir tokat bile yemedim ama annem azımı burnumu kırdı :D
00 YorumlaAnnemdenn cokk da babadan tabiki yemedim :D erkeklere tek acidigim nokta budur hem anneden em babadan yazikk :D
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayır sadece bana bir kaç kere sınavdan düşük not aldığım için bağırmıştı babam :(
02 Yorumla
Soran+1 yılarada dayak yeseydin güzel oluyo hatırası var :d
Cevap sahibi+1 yılhahaha:P
Gizli Üye(30-35)+1 yılgalatasaray yenilirken dalga geçmiştim tespihle vurmuştu o kadar
02 Yorumla
Soran+1 yıltespih mi :D vay be ne gaddar babalar var :D
Cevap sahibi+1 yıl:D. D
+1 yılAnnemin terlikleri:)))
01 Yorumla
Soran+1 yılşimdi hatırladım da tuvalet terliği miydi banyo terliği miydi neydi onla dayak yedim :D
+1 yılBabam değil de.. annem çok güzel cimcik atar..
029 Yorumla
Soran+1 yılOvv sorma akrabaların yaninda pot kırıp bisey dedik mi ne cimdiklenirdik be
- +1 yıl
Ayneenn:)
Bide topuguyla ayagimi ezerdi.. uyarı için :)
Soran+1 yılBide bazen anlamazdin eve gelip de doverdi sen niye boyle boyle yaptın diye :D
- +1 yıl
:D yok annem dovmezdi ama bir bağırırdi.. of allahim dayaktan beter.. :D:D
Soran+1 yılAz terlik demedim kafamda. soba demiri fırlattı bana :D
- +1 yıl
Sizinkiler aksiyon seviyo belliki :)
Soran+1 yılSimdi hatirladim babam bana çekiç atti ama iskaladi :D
- +1 yıl
Ciddi misinn :D babamin elini öpmeye gidiyorum şu an :D gerçi sende ne yaptiysan artik adamcagiz çileden çıkmış
Soran+1 yılO zaman küçüktüm o da sınırlıydı tabi :D simdi bisey demez tabi
- +1 yıl
Demesin artik yani :)) 24 yaşında adama bişi denmez
Soran+1 yılValla simdi bazı agir laflar soyledigi oluyo dovsevdaha iyiydi diyorum :/
- +1 yıl
Anneye babaya alınmak olmaz ki.. takma kafana.. gün gelicek azarladigi gunleri bile ozlicez
Soran+1 yılGeride kaldı zaten ya hepsi. dayak yediğim günleri özledim harbiden
- +1 yıl
:D hay allahim.. İlginç birisin.. annem cimcik atınca gözlerim dolardı benim gücüme giderdi bu yüzden hiç ozlemedim o günleri
Soran+1 yılBen artik terliklerden kaciyodum. annem tutturamiyodu terligi atıp hadi bidaha diyodun güluyodubsiniri geciyodu
- +1 yıl
:D:D hahaa.. sen tam dayaklıkmışsın he
Soran+1 yılAnnem hep der cocuklarimin içinde en çok seni dovdum diye :D
- +1 yıl
Kaç kardessiniz
Soran+1 yıl4 kardisiz
- +1 yıl
Ne güzel yaa :)
Soran+1 yılSen tek çocuk musun
- +1 yıl
Hayır bir tane ablam var.. ama kardeşim olsun isterdim hep ya da abim :)
Soran+1 yılBenim kiz kardesim şanslı o zaman hem abileri var hem kardeşi :D
- +1 yıl
Evett şanslı iki abi fazla biraz ama yani korkutucu :D :D abim olsun isterdim yaa.. abi demek güven demek ya :/
Soran+1 yılBizim kiz diğer abisinin sallamiyo benden korkar ama :D benden hep ablam olsun isterdim
- +1 yıl
Sen büyük abisin galiba.. abla bildiğin küçük anne modeli oluyo. :))
Soran+1 yılYok ben küçük abi. ablam olsaydı dertlesirdim onla. abide is yok
- +1 yıl
Evet dertlesme konusunda ablalar bire bir :D :D
Abim olsa baskı kurardi ama çokta iyi olurdu.. ah keşke bir abim olsaydi :/ neyse ben uyuyim artık. . Muhabbetine doyum olmaz ama ablam telin ışığından rahatsız oluyo :D:D gittim ben iyi geceler
Soran+1 yılHadi tatli rüyalar :)
Hiiç dayak yemedim yaa bir yanım eksik bundan :D
012 Yorumla
Soran+1 yılBen seni doverim ayıp ediyon :D
Soran+1 yılTerlik de atayim mi :D
Soran+1 yılFalaka da var :D her turlu dayak hizmetimiz mevcuttur. size bir dayak nostalji si yapabiliriz :D
- +1 yıl
Babana ileticem bu eksikligini canim :) @Çağlaö
Soran+1 yılKendi kadındı de mi :D
- +1 yıl
@Çağlaö olur mu ya :) baban seni aslla eksik birakmaz istemez, kiyamaz sana :)
- +1 yıl
Soran+1 yılSu koz dayak yesin artik
Dayak yemeyene büyümüş denmiyo bizde:)
00 Yorumla
+1 yılBir kere onda da hakettim yani 😂😂😂
05 Yorumla
Soran+1 yılAferin itiraf ediyon takdir ettim :D ama çok safsin
- +1 yıl
Ne alaka
Soran+1 yılİnsan sucjnu itiraf etmez daima inkar eder :p
- +1 yıl
Yok hep inkardayım da şu an bir kabullenesim geldi 😂
+1 yılBabadan yemedim anneden çok :D
03 Yorumla
Soran+1 yılsen hakediyondur annen iyi yapıyo :D
- +1 yıl
:DDd
Gizli Üye(30-35)+1 yılçoğununda annesi vurmuş hep. cazgır analarımız :)
01 Yorumla
Soran+1 yılbabalar kız çocuklarını dövmezler pek demek ki :)
+1 yılYok babam bakışıyla şiddet uygular xd
01 Yorumla
Soran+1 yılSen askerliğini ballı yerde yapmış dayı oğlu gibisin hic askerlik anısı yok
- Aile & Toplum konusunda 650 cevap paylaştı.
+1 yılbabamdan yemedim de annemden yemiştim :D
01 Yorumla
+1 yılaileme şükrettim birden :)
00 Yorumla
+1 yılOhoo annem :D cimcikler :D
00 YorumlaAğzıma kürekle vurmuşluğu var doğrudur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılhayır yemedim terazi burcu erkeği
05 Yorumla
Soran+1 yılArtik sorularda gizliler engellenebiliyo biliyorsun de mi?
Cevap sahibi+1 yılBu sorunda engelle istersen bende diğer sorularına gelirim sende bunu unutma yani !
Soran+1 yılSikt ir git yazma bidaha gıcık aldım senden
Cevap sahibi+1 yılSiktirdiğin yere mumunu diktir mk !
Soran+1 yılErgenmis la bu :D
Dayak yemeyi severim
00 Yorumla
+1 yıltabikide yedim :D
07 Yorumla
Soran+1 yılYaramazlık yaparsan tabi dayak yersin
- +1 yıl
sen sanki sütten çıkmış akkaştın :D
Soran+1 yılBenim yediğim dayakları ueseydin intihar ederdin :p
- +1 yıl
Bende intiharlik bir durum yoktu :D
Soran+1 yılEn fazla iki tokat yemisindir sen
- +1 yıl
Bekle iki tokat :D
+1 yılYemedim hic
05 Yorumla
Soran+1 yılÇok garip baban tokat atsa filmdekiler gibi ağlayıp odana kapanacan baban da pişman mi olacak :D
- +1 yıl
Ya ne alaka simdi :D:D
Soran+1 yılEski türk filmlerini izleyince l*n altustu iki tokat yedi ne trip yaptı kiz derdim hep :D
- +1 yıl
Hahaha dimi ya öyleydi :D
Soran+1 yılÇocukluğun kotu geçmiş :D babanın dayağından kacmak için babam uyusun da öyle geleyim diye eve geç gelirdim :D aksiyon dolu zamanlardi
Devamını Gör(26)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Babanızdan hiç dayak yediniz mi? ben çok yedim. anneminkileri saymıyorum bile?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar