Kendi isteğimle tesettüre girdim ama açılmak istiyorum, arkamdan konuşanlara ne demeli?

Kapanalı 1 sene olacak ve hem kendi isteğimle hem de biraz ailemin zoruyla kapandım. Açıkken çok yakıştırıyordum kendime ve büyük bir istek vardı. Ama kapandıktan sonra böyle olmadığını anladım. Giydiğim hiçbir kıyafeti kendime yakıştıramıyorum, eski fotoğraflarıma bakınca açık olmanın bana daha çok yakıştığını görüyorum. Açılma isteği var içimde ama elalemin diyeceklerini çok kafama takıcam gibi geliyor, annem ise elalem konuşur hakkında gibi şeyler söylüyor bazen açılamazsın diyor. Bir yanım açılmak isterken öbür yanım açılmamak istiyor. Açıkken de çok açık saçık giyinen birisi değildim pantolon ve tişört giyerdim, sadece saçlarım açık olurdu. Yardımcı olursanız sevinirim ne yapmalıyım bilmiyorum. Düşünmekten kafayı yiyecek hale geldim artık.
Kendi isteğimle tesettüre girdim ama açılmak istiyorum, arkamdan konuşanlara ne demeli?
Cevapla