Kapalıyım ama açılmak istiyorum, ne düşünürler?

Doguluyum burayı az çok bilen vardır acıktım sonra kendi istegimle kapandım sebebi ise açıkken bile kıyafetlerim tessetur koyafetiydi sadece saçım açıktı neyse kapandım sonra açıldım ama baya zorlandım açılırken etraftaki söylentiler ailemin psikolojik baskısı or. spu imhalari falan ben gene dayanamyip kapandım babam Şu an yanımdasın evlenince ne yaparsan yap dedi yoruldum gerçekten her şeyden. canim çok acıyor. neyae üniversiteye gittim ortamlarj gördüm herkes istediği gibi giyinirken ben istemediğim seykilde giyiniyordum. şu an birinci dönem bitti ikinci dönem baslicak evdeyiz neyse bir kaç kişinin açıldığını duydum bende o kadar istiyorum ki ama herkes yanlış dusunur ailem der universtye gitti acildi falan ne yapayım allaskina psikolojim bozuldu kendimi böyle sevemiyorum bu yüzden hiç dışarıya çıkmak istemiyorum kendime olan öz guvenim bitti kendimi açık beğeniyorum ki acikkende abartılı değil sadece saçlarım açık acilmak istiyorum ama ne tepki verirler bilmiyorum beni üniversiteye tekrar gönderirler ki ya da farklı düşünürler mi yoruldum gerçekten 😭
Kapalıyım ama açılmak istiyorum, ne düşünürler?
Cevapla