Türkiyeyi neden arap ülkesi sanıyorlar ya?

sırf topraklarımızın bir tarafı ortadoguda diye bizi arap ülkesi sanıyorlar yabancı forumları okuyorum türkiye gibi bor ülkeye kar ve yağmur yağarmı diye sormuşlar aptal herifler ya karadeniz dünyanin en çok yağış alan bölgelerinden biri akdeniz bölgesi hariç kışın heryere kar yağıyor türkiyeyi çöllerle kaplı bir sıcak bir ülke sanıyorlar oysaki türkiye avrupanın yarısından daha soğuk bir ülke dünyadaki ülkelerin yüzde 60ında sıcaklık 20 derecenin altına düşmüyor kendi ülkelerine bakmadan bize laf atıyorlar ve türklerin araplara benzediklerini herkesin esmer olduğunu düşünüyorlar türklerin ancak yüzde 20 si esmerdir diger yuzde 30 u beyaz yüzde 50 si bugday tenlidir birde türk kızlarınin hepsinin başörtüsü çarşaf taktığını ve hepsinin araplara benzediğini düşünüyorlar aşağıya türk ve arap kızlarının fotoğraflarını koyacağım allah aşkina neyimiz onlara benziyor
Türkiyeyi neden arap ülkesi sanıyorlar ya?
bunlar kadın futbol takımı
Türkiyeyi neden arap ülkesi sanıyorlar ya?
bunlar kadın voleybol takımları
bunlar da bizim kadın voleybol takımımız
bunlar da bizim kadın voleybol takımımız
benziyoruz mu
Türkiyeyi neden arap ülkesi sanıyorlar ya?
Cevapla