ÖLÜMÜM YAKIN GİDİYORUM BU İĞRENÇ HAYATTAN?

7 aydır ders çalışıyorum hayallerim vardı ama bu son 1 aydır psikolıj sorun aile sorunlarından dolayı çalışamadım sınava son 10 gun kaldı :( ailemde zaten bana bir bok yardım etmedikleri halde prosofr falan olacagımı sanıyorlar ve ben sınavdan kötu alacgım daha sonrası kötü işte o hitamları sen canımsın sen gerizaklısın malsın bir bok olamadın o iğrenç söyleişlrindense sınav çıkısı kendimi bir yerden atmak istiyorum bana demeyın kalk çalış ölüyorum zaten ben içim daraldı nefes alamıyorum diyorum git ders çalış diyorlar hepiniz hoşçakalın 19 yaşımda gidiyorum bu nahlet dunyadan diğer tarafın ateşi burdaki insanların sana zavallı salak bakışlarından iğrenç çenelerinden iyidir hoşçakalın
ÖLÜMÜM YAKIN GİDİYORUM BU İĞRENÇ HAYATTAN?
Cevapla