Merhaba ben beş yıllık evliyim bir kızım var yeni yeni bir yıldır eşimle düzenimiz oturmaya başladı oda tam denmez ailesine karşı gerçekten çok farklı ne olursa olsun onlara hayır diyemiyor onları kirmaktansa bizi kaybetmek daha iyi onun için beş yıldır beni it ettiler köpek ettiler en sonda ailesi gözünün önünde dövdü yine beni suçladı aylar snra bı sekilde barstk ama hala onlara karşı aynı yuvasni huzursz edecek bı çok şeyi yaptılar goruyo ona destek olmuyorlar görüyor ama bı şekilde bunları perdeliyor ve bana bir gün dedki hep senin kılığında geliyorlar sarılıyorlar hareket edemiyorum nefes alamıyorum bende korktu hayatmda hiç hocaya gitmedim artk bu normal değil git dediler daha doğrusu aradm anlattm bir saat snra adam bana geri döndü işte etrafnda kendi tarafndan gönderilen 3 harfler var sana karşı sevgisi gittikçe azalıyor böyle devam ederse daha kotu olack flan diye biseyler syledi şifa derman Allah'tan benim için ama bu yapılmış olabilirmi bu şüphe de insanı yiyip bitryo
Güncellemeler
+1 yıl
Eşmle neyapmalym
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Evinin her yerini didik didik araştır bak yorgan yastık dolap artık aklına neresi geliyorsa. Olur mu olur insanlar kötü
Baktım yok bişey ama başka şekillerde var diyolar
Kesin büyü bu ben de ilk evlendigimde tuzdan büyü yapmışlardı eşimin yengeleri o zamanlar köydeydik. O eve girdiğimde ruhum sıkılırdı eşimi kendimden uzaklaştırmaya çalışırdım ama evden uzaklaşınca herşey mükemmel oluyordu. Sonra sonra merkeze taşınma kararı aldık ve taşınırken özenle hazırlanmış tuz büyüsü bulduk
Gercktenmi şu an iyimisinz peki Allah korusun kardeşim
Evet şu an çok iyiyiz. O büyüyü buldum ama salak gibi ateşe attım aslında onu suya bırakmak lazımmış. Büyü hala devam ediyor galiba çünkü ne zaman köye gezmeye gitsek içim daralıyor. Mesela yatıyorum aklıma tuhaf tuhaf şeyler geliyor eşimden uzaklasasim geliyor. Ne büyüsü anlamadim
Elinle bulmana rağmen hala utanmadan cahil diyenler var peygambere yapılmış bu ya yok durup dururken ugrasmiyolar bilmen diye zirliyolar
Onlar inanmayanlar. Deist midir ateist mi ondan bence boşver biz cahil olalım onlar gibi üslup nedir bilmeyen çok bilmişlerden çok çok iyiyiz kardeşim
Zaten onlar gbiler yüzünden helak olurz
Maalesef 😑😐
Ben napicam bilmiyorum ama
Büyü yapılmış olabilir
Siz neden böyle düşündünüz peki bu adamn dedikleri yüzünden mi yaptklari yuzundnmi
Ailesi yapmış olabilir günahını almıyım, cinler durduk yere musallat olmaz ya sen onları rahatsız edersin veya büyü yaparlar öyle musallat olur. Sürekli senin suretinde geliyorlarsa senden soğutmaya çalışıyorlar gibi geldi bana
Ya konu ailesi olmayınca çok iyiyiz ama konu aile olunca yüzü gözü değişyo anında sinirleniyorn
İşte aile yapmış olabilir
Evet
Ama bunun için guvenecek birini bulmak zor ya para için sallıyorlar ya da daha betr ediyolar
Etrafta büyü işi yapan hoca azdır çoğu dolandırıcı
Hem dolandrci hemde yildzlama diye bişeyle bakiyolarmis buda çok şirke girmek gbi bisey
Yani o kadar bilgim yok ama eşin normal değil sadece onu bil
Evet değil
Allaha sığın
Okurken titredim 😱
Neden
Bu arada cinler insanların kılığına giremez diye biliyorum ama. bana da musallat olmuştular çok kötü
Gerckten ne olduğunu bilmiyor gerçi eşime sorsan ben kotym onun gözünde o çok yüce bı insan sana nasl musallat oldular neyaptn nasl anladn kurtldnmu
ben hep gözümü kapatırken kapatmazken birden görüyordum 2 çift göz bana kötü kötü bakardı hep sonra hep rüyalarımdan bağırarak uyanınca babam hocaya götürdü hoca dua yazdı 2 gün falan normal oldum sonra duayı bir kez üstüme takmadan uyudum yine bağırarak uyandım rüyamda içimden cin çıkıyordu o rüyayı gördükten sonra hiç korkmadım artık. yani dua takarak kurtuldum
Kardeşim Allah yardımcın olsn korusun seni öncelikle. İyi birine denk gelmişsiniz belliki cnku bazıları daha beter hale getryolar
Sağol teşekkür ederim sizde hocaya götürün en kısa süre de adamın içine girerse sana zarar verebilir
Syledm kackez gelmiyor gelmzde kendim gidecem iyi bı hoca bulabilirsem
Sizinki gbi çok ağır şeyler yaşamıyoruz ama konu aile olunca gözü kör kulağı sağır
Hocaya gitmemesi normal zaten böyle bir durumda hocaya gidersen ztn ona gerek duymadan dua falan yazar elini çabuk tut kardeşim
Gidicem annemin yanima gelmesni beklyorm kardeşim ama bi tarfdanda korkuyorum çoğu hoca başlığı altnda ya dolandryo ya da başka bişey yapyr
Yok ya tanıdığın hoca falan yok mu
Arkadasm bitane syledi annesi gidiyomus ona adresni flan verdi bı onu biliyorm
Birde işte geçen bı tandği aradm o zaten dedi kendi tarafndan gonderlyo seni görünce yılan görmüş gibi oluuo flan
Tamam arkadaşınla git tek gitme
Annemle gidicem zaten tek gidemem
Umarım işe yarar kendine dikkat et🙏
İnşallah teşekkür ederim