Çok fazla arkadaşım yok ne yapmalıyım?

Gerçekten arkadaşım diyebileceğim 2-3 kişi anca var hayatımda ama onlarla da çok nadiren buluşuyoruz uzakta oturdukları için onun dışında ne dışarıya çağıran nede takılabileceğim beraber gezebileceğim arkadaşlarım var. Sosyalleşmeyi denedim. Ama özellikle hemcinslerim ile arkadaş olma konusunda sıkıntı çekiyorum sizce ne yapmalıyım
Çok fazla arkadaşım yok ne yapmalıyım?
Cevapla