24 yaşındayım benden bir yaş büyük kardeşim, ben ve babam birlikte yaşıyoruz. Kız arkadaşı ile evlenmeye karar verdiğinde beri huyları birden değişti.
Normalde evde doğru düzgün temizlik yapmaz, yere dökülen küllüğü küllerini haftalarca temizlemeyen insanken birden titiz aşırı temiz insan ayaklarına yatmaya başladı. Bize bu evde nasıl yaşıyorsunuz aşırı pis, şöyle yapmayın böyle yapmayın diye ters davranmaya başladı. Mesela ev bulabildiniz mi, eşya aldıniz mı falan diye soru sorduğumuzda bizi tersliyor. Konuşurken ben ve babami kastederek sizler diyor. Bizim süpürge biraz arizaliydi iyi çekmiyordu yeni süpürge aldı. Ev iyi supurulmuyor sizin yüzünüzden toz alerjim oldu diyen bu eleman. İki ayda sadece bir kere odasını süpürdü. Bu nasıl toz alerjisi?
Her şeye bağırıp çağırıyor psikilojim bozuldu artık. Düğününe falan gitmeyide düşünmüyorum. Bizi kendinden ayrı gören devamlı laf söyleyen o kişi evden gittiği evlendiği an benim kardeşim değildir. Artık işte çalışırken bile odaklanamiyorum sinir hastası oldum. Babamada söyledim evlenince çocukları falan olursa o çocuğu seversen beni sil dedim. Evlenip defolup gitsin diye gün sayıyorum artık.
Normalde evde doğru düzgün temizlik yapmaz, yere dökülen küllüğü küllerini haftalarca temizlemeyen insanken birden titiz aşırı temiz insan ayaklarına yatmaya başladı. Bize bu evde nasıl yaşıyorsunuz aşırı pis, şöyle yapmayın böyle yapmayın diye ters davranmaya başladı. Mesela ev bulabildiniz mi, eşya aldıniz mı falan diye soru sorduğumuzda bizi tersliyor. Konuşurken ben ve babami kastederek sizler diyor. Bizim süpürge biraz arizaliydi iyi çekmiyordu yeni süpürge aldı. Ev iyi supurulmuyor sizin yüzünüzden toz alerjim oldu diyen bu eleman. İki ayda sadece bir kere odasını süpürdü. Bu nasıl toz alerjisi?
Her şeye bağırıp çağırıyor psikilojim bozuldu artık. Düğününe falan gitmeyide düşünmüyorum. Bizi kendinden ayrı gören devamlı laf söyleyen o kişi evden gittiği evlendiği an benim kardeşim değildir. Artık işte çalışırken bile odaklanamiyorum sinir hastası oldum. Babamada söyledim evlenince çocukları falan olursa o çocuğu seversen beni sil dedim. Evlenip defolup gitsin diye gün sayıyorum artık.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
babana torununu sevmeme tehditi ne saçma bişey öyle adama da yazık
kardeşinde muhtemelen hayatında ki kadın tarafından yönetiliyor dolduruşa geliyor
siz kardeşsiniz öyle kin duyma
Çocuğu olursa onun çoğundan nefret ederim. Hiç sanmıyorum ama değilim benim de çocuğum oldu çocuğumun abimin çocuğu ile görüşmesini asla istemem.
Babam zaten aptal değilse abimin çocuğunu sevmez. Bize aylardır kan kusturacak ve onun çocuğunu sevecek
Torun diye bir şey yok. Bunlar insan uydurması şeyler. Hangi hayvan doğada torun seviyor, bakıyor. Çakal anne babalar kendi cociklarini beleşe baktırmak için torun, nene, dede gibi doğada olmayan saçma kavramlar uydurdu.
Nişanlısından dolayı Sizden utanıyor olabilir Ya da kızla arası gergin sizden çıkarıyor
Nişanlısının ailesi ingiliz kraliyet ailesinden değil yani. Beni geleceksin diye zorlayıp mecburen İstemeye gitmek zorunda kaldigimda tanıştım. Bizden utanıyor ve bizi ayrı görüyorsa evlendikten sonra iletişimi keserim.
DİLERİM UTANMIYORDUR BENİM DE ABİM VAR BU ŞEKİLDE YAPSA ABİDE OLSA SALDIRIRIM VALLA. KIZIN YANINDA SİZE BAĞIRDIĞI ANDA TEPKİ VER SAKIN ALTTAN ALMA AİLENE ELİN KIZININ YANINDA BAĞIRMASINA MÜSADE ETME EVLENİYORSA EVLENİYOR SANKİ SİZE EVLENİYOR KENDİ İÇİN EVLENİYOR
Strese girdiği için böyledir, alttan alın sonrasında normale dönecektir.
Karıyı buldu aileyi sattı desene
kARDEşinin skilmesi lazımm
Kardeşim erkek ama
Erkekler kadınlardan daha çok skiliyor
Doğrudur.
Bir karı için sizi sattı yani slak
Bizde de var böyle
Abin mi seninde.
Evet
Yani utanıyorsa önce kendilerinden utanmaları gerekir.
strese girmiştir