İnsanlar neden kendilerine abla/abi denmesinden hoşlanmazlar?

Bir insan niye kendisine abla/abi denmesinden hoşlanmaz anlamıyorum 😄 bana abla deme adımla çağır beni diyor. Evet ama kendinden büyüğe adıyla hitap etmek de biraz tuhaf kaçıyor yani ne bileyim saygısızlık gibi geliyor bana. Siz ne düşünüyorsunuz?
İnsanlar neden kendilerine abla/abi denmesinden hoşlanmazlar?
Cevapla