Çocuk sahibi olmak çok güzel bir şey degil mi?

Şu an kendi ayaklarimin uzerinde duruyor olsaydim kesinlikle cocuk edinirdim, kendimin veya anne babasiz baska bir cocuk hic fark etmez. Dusunsene seni seven, ilgine muhtac sevimli bir yaratik. Senin ona katacagin her sey onun karakterinin sekillenmesinde rol alacak. Ve ona verdigin guven duygusu da kendini guclu hissetmeni saglayacak. Ve buyuyup kendi benligini bulana kadar hep yaninda kalacak. Cocuk sahibi olanlar sizce haksiz miyim?
Çocuk sahibi olmak çok güzel bir şey degil mi?
Cevapla