Ailemden ilgi görmediğim için erkeklerle konuşuyorum, yanlış mı yapıyorum?

Özellıkle babam yuzunden gecmıste yaptıgım hata yuzunden o gunden beri sadece ıhtıyaclarım doğrultusunda bir ssohbetımız var sanalda erkeklerden ılgı gorebilmek için yapmadığım sebeklık, yalan kalmıyor ( yalan dedıgım ise konuşma biçimim işte) konuşuyorum bır sure sonrada sıkılıyorum sonra tekrar konuşma istegi dongu içindeyım bu durumdan kurtulamıyorum ne yapmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Bakın arkadslar anlamıyorsunuz aıle ile konuş diyonuzda nasıl konusayım iki laflarından bırı ya azardır ya da küçümseme geçmışte bana yaşattıları yuzunden samımı gelmıyorlar yanlarında bıle ıkı dkka oturmak omür gelıyor
Ailemden ilgi görmediğim için erkeklerle konuşuyorum, yanlış mı yapıyorum?
Cevapla