Yoruldum artık, neden hiçbir şey yolunda değil?

Eski okul arkadaşlarıma denk geldim instagramda. Hepsi ne kadar değişmiş güzelleşmiş, fotoları para kokuyor adeta. Farklı farklı kıyafetler, telefonlar, mekanlar. Ben de okuyorum, nasıl yazın bktan da olsa bi iş bulurum da çalışırım diyorum. Onu da bulamıyorum gerçi. Aile yok, tip desen o da yok. Hep inançlı bi insan oldum ama bu adaletsizliği kaldıramıyorum. Neden bütün dertler benim başımda, hayatındaki hiçbir şey mi düzgün olmaz bi insanın, yok. Sadece bunlar değil ailevi olarak çok ağır travmalar yaşadım hala yaşıyorum. Hep tutunmaya çalıştım. Ama artık yoruldum.
Yoruldum artık, neden hiçbir şey yolunda değil?
Cevapla