Millet bana dua edermisiniz, evlenip çocuk sahibi olmak istiyorum?

Bu yaşıma kadar çok seçici oldum, bide iş güç kariyer diye uğraştım. Artık çocuk doğurmak için yaşım geçiyor acilen evlenip çocuk sahibi olmam lazım. En büyük hayalim 4 tane çocuğumun olması belki 6 da olabilir.
Maddi olarak da çocuklarıma dört dörtlük bakabilecek her türlü imkanlara sahibim. Aylık gelirim 15 bin civarı. Manevi olarak da çok anaç bir yapım var. Bayılıyorum çocuklara. İnternette hep bebek videoları izlerken buluyorum kendimi.
Evlat edin demeyin ben kendi kanımdan olsun istiyorum hayırlısıyla.
Dua edin bana biyolojik saatim gelmiş de geçiyor çocuk istiyorummmmmm! 😂 bebek istiyorummm...🥰
Millet bana dua edermisiniz, evlenip çocuk sahibi olmak istiyorum?
Cevapla