Hayatımda aldığım doğru kararmıydı bilmiyorum ne yapmalıyım?

Bana aşık olan birisi var çocukluğundan beri tanıyorum hep beraberdik aileler de tanıyordu birbirini aynı köylü gibi birşeyiz. Yaz tatilinde geliyordu ya da biz giderdik beraber gezerdik filan sonra yakınlaştım ona oda aynı şekilde sonra işte hediyeler filan alıyordu gelirken bana doğum günümde filan hep kargoyla da olsa gönderirdi. Kontorume kadar yolluyordu arada sen okuyorsun diye gezerken elimi cebime attırmazdı her seferinde. İstediğim kitaplar istediğim müzikler filan maddi manevi destek oldu bana hep stüdyo bile tuttu benim için. Sonra ben başka birisiyle konuşmaya başladım buna söylemedim zaten arkadaşlarımdan bile kıskanırdı beni sonra bana açıldı sana aşığım dedi biliyorum ama olmaz dedim benimle konuşmayı kesti. Sekiz ay sonra tekrar karşılaştık konuşmaya başladık geziyorduk egleniyorduk yine bana yakın davranıyordu. Sonra ben üniverste kazandım üniverstemden birisiyle konuşmaya başladım buna söylemedim oda iskillenmis tabi araştırmış öğrenmiş konuştuğum kişiyi eklemiş küfürler etmiş bana da etmiş hatta bana söyledi flört ettiğim kişi bende beddualar ettim engelledim numaramı değiştirdim. Konuşmak istedi dinlemedim herkese magdem sevmedi nediye benimle birlikte gezdi etti filan demiş hediyelerini gönderirim dedim mesaj gönderdim senden birşey istemez dedi. Sonrada yazmdı
Hayatımda aldığım doğru kararmıydı bilmiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla