Neden kalıcı arkadaşlarım olmuyor?

22 yaşındayım adam gibi bir arkadaş grubum yok. Çok özeniyorum arkadaşı olan insanlara. Etütte vs çok samimi arkadaşlarım oldu fakat etüt bitince vs arkadaşlık devam etmiyor neden bilmiyorum 🤷‍♀️
Neden kalıcı arkadaşlarım olmuyor?
Cevapla