İlk işim, sessizim diye müdür yardımcısı benimle uğraşıyor tepkim nasıl olmalı?

1 haftadır bir yerde çalışıyorum Soğukkanlı olduğum için kimseyle muhabbetim yok kendi halimde takılıyorum İlk günden beri sessiz sakinim diye müdür yardımcısı benimle alay eder gibi konuşuyor sürekli canlan ölü gibisin durgunsun gibi laflar edip duruyor buda benim canımı çok sıkıyor kendimi aptal gibi hissediyorum Zaten ilk işim ortamı garipsiyorum alışmaya çalışıyorum üstüne iş de çok zor 9 saat boyunca hep ayaktayız oturmak yok bide bu adamın laflarıyla uğraşıyorum Zaten diğer çalışanlar grup olmuşlar 40 yıllık arkadaş gibiler bir ben hepsine uzağım günaydın iyi akşamlardan ötesi yok sohbetimizin... aralarına girmek istesem de yapamam insanlarla iletişimim çok zayıf kaynaşamıyorum olmuyor
Bunlardan dolayı bir tarafım işi bırak hiç uğraşma hiçbir şey yoluna girmeyecek diyor bir tarafımda nereye kadar kaçacaksın zamanla alışırsın bunlara diyor napayım sizce?
bu arada müdür çok iyi adam ama yardımcısı seviyesiz gevşeğin teki ben mesafeli olsun istiyorum ama bu 40 yıllık arkadaşıymışım aptal aptal espiriler yapıp duruyor, diğerlerine karşı da öyle ama onlar da şakayla karşılık verdikleri için eğlenebiliyorlar bense sadece tepkisizim
İlk işim, sessizim diye müdür yardımcısı benimle uğraşıyor tepkim nasıl olmalı?
Cevapla