Uyap üzerinden dava açma hakkında yardımcı olur musunuz?

Merhaba iyi akşamlar herkese, yaklaşık 20 gün önce uyap vatandaş portalı üzerinden manevi tazminat davası açtım fakat safahat bilgilerinde sadece" 8500-TL dava değeri kaydı yapılmıştır." yazısından başka bir işlem yok. 2018 yılında direkt adliyeden açtığım davada 1 hafta dolmadan "Tensip Kaydı Yapıldı, Müzekkere Kaydı Yapıldı." işlemleri yapılmıştı. Sormak istediğim adliyeden dava açında daha mı hızlı ilerliyor işlemler? Yoksa pandemiden dolayı mı yoğunluk var ondan mı bu kadar ağır?
Uyap üzerinden dava açma hakkında yardımcı olur musunuz?
Cevapla