Arkadaşım sürekli kardeşiyle geliyor buluşmaya ama ben onunla tek başıma buluşmak istiyorum ne yapmalıyım?

kız arkadaşım sürekli kız kardeşiyle geliyor buluşmaya ben çok hoşlanmıyorum böyle şeylerden ikimiz takılıp eğlenmek istiyorum ama sürekli kız kardeşini de getiriyor sonra kardeşi arkadaşlarını getiriyor ve rahatsız oluyorum uyum sağlayamıyorum ama arkadaşıma da birşey söylemeye kırmaya çekiniyorum sizce yanlış mı düşünüyorum? ne yapmalıyım?
Arkadaşım sürekli kardeşiyle geliyor buluşmaya ama ben onunla tek başıma buluşmak istiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla