Atatürk'ün bir çok yerde "Osmanlı düşmanı" olarak lanse edilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Atatürk'ün bir çok yerde "Osmanlı düşmanı" olarak lanse edilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben bunlara asla katılmıyorum çünkü Mustafa Kemal Atatürk 15 yıl boyunca 3 kıtada, üzerinde Osmanlı üniforması ile koşuşturmuş, savaşlara katılmış bir adam. Katıldığı savaşlarda yaralanmış, kan dökmüş, ölümün kıyısından dönmüş ve bu savaşlarda bir çok silah arkadaşını kaybetmiş. Ömrünü ülkesine adamış bir adama söylenen bu sözler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Atatürkün bir çok yerde Osmanlı düşmanı olarak lanse edilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Atatürkün bir çok yerde Osmanlı düşmanı olarak lanse edilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bir de bu konu var bazı tarihçiler bunu söylüyor
Atatürkün bir çok yerde Osmanlı düşmanı olarak lanse edilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
2. Abdülhamid tarafından Atatürke verilen madalya
2. Abdülhamid tarafından Atatürk'e verilen madalya
Atatürkün bir çok yerde Osmanlı düşmanı olarak lanse edilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Atatürk Libyada
Atatürk Libya'da
Atatürk'ün bir çok yerde "Osmanlı düşmanı" olarak lanse edilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla