Y kuşağı çok yorgun bence.. Bizim zamanımız bir başkaydı..☹️
(1980-2000)
(1980-2000)
Kuşağımız yerinde değil artık ne donumuzu tutacak kadar sağlam iş yok, güç yok, para yok, hayat yok, ne de alnımıza bağlayıp hava atacağımız kadar değerli. Bizim kuşak artık yaşamak için son kez savaşıyor. Arkamızdan gelenler savaşmadan kaybetmez inşallah. 🙂🙂
Sokakta misket oynayıp, şen şakrak top peşinde koşan, heyecanı hiç bitmeyen, aşka doymayan, akşam eve geç gelince azar işiten nesil. Şimdi can çekişmeden nasıl ölür onunda peşinde. Hayat en çok o zaman toz pembeydi, en çok pembe dizi izlemiş nesildik belki, ekmeğin 25 bin lira olduğunu, cebindeki 100 bin lira ile marketi satın aldığını düşünen nesil, şimdi cebinde 3000 lira ile ay sonunu nasıl getireceğinin hesabını yapıyor. Nasıl olsunlar işte ölüden hallice yaşamaya çalışıyorlar. 🙂🙂🙂
Bizim dönemde diziler hep bir nedenden biterdi hatırlar mısın? Bir oyuncusu ölürdü, sonra dizi bir daha çekilmemek üzere biterdi. Şimdi o neslin ruhu öldü o yüzden artık bu dünya çekilmiyor. 🙂
Cevap
8Cevap
Bir z kuşağı diyorlar bize bir y kuşağı hangi kuşağız lan biz 😂😂
Harbi ya 😂
Perestroyka ve glasnost'un gölgesinde biten soğuk savaşın getirdiği açlık sefaletle büyümüş biriyim. Nasıl yolunda gitsin.
Y kuşağı 2000’e kadar mı oluyodu
Tıpkı ben y kuşağı sendemi
Aahh ahhh yorgunum dozlarrr yorgunum yorgunn
Yoluna koymaya çalışıyoruz.
evet iyi ki z kuşağı olmamışım
Yorucu ve monoton
92 liyim standart
Al benden de o kadar
Cohh kotu be
2000 liyim bize bir y diyorlar bir z 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?