Y Kuşağı Hayat nasıl gidiyo? Her şey yolunda mı?

Y kuşağı çok yorgun bence.. Bizim zamanımız bir başkaydı..☹️
(1980-2000)
Y Kuşağı Hayat nasıl gidiyo? Her şey yolunda mı?
Cevapla