ilk 5 sıra çin dışında şaşırtmadı bağnaz ve yobaz toplumlarda oluşuyor hele hindistanın ilk sırada olması tesadüf değil pandemide yakılacak ölü kalmamıştı abd de zaten beyin takımını toplayarak dünyadan yüksek teknolojiye ulaşmış ülke geri kalanlara gidin kilisenizde garip şekilde takılın ve alışveriş merkezlerinde tüketin rolü verilmiş türkiyeyi yazmaya gerek yok hindistanla yarışıyor zaten ama bilimin ve aklın toplum tabanına yayıldığı fransa birleşik krallık almanyanın farkı gene sosyal konuda da ortaya çıkmış gerçekten bravo
ırk önemli değil kendine güvenen her kadın çekicidir bana göre tabi ne alaka diyeceksin kankacım doğal güzellik önemlidir bunun türkü kürdü rusu avrupalısı olmaz özellikle aşık olduğun karşı cins erkek ya da kadın gfark etmez gözünde zaten güzel ve çekicidir :)
Bence Türk erkeklerinin abazanlığından kaynaklı biraz. Her kadına prenses muamelesi yapıp çok affedersiniz hayvan gibi kur yaptıkları için Türk kadınları da kendilerini güzel sanıyor. Güzeller mi? Evet güzel olanları var ama 2'nci sırada olacak kadar değil. :D
Ya bizde bir laf var "Her topalın bir kör alıcısı vardır." O yüzden dengi dengine gelince herkes güzel herkes yakışıklı 😁😁 Herkes kendisiyle mutluysa herkes güzeldir. 😇
Ciao🦇🍀 Güzellik fazlasıyla göreceli zira her dönem ve kişilerce değişmiş. Her ülkeden döneme göre güzel ve çirkinler var. Ben Rus , İngiliz , İspanyolları ayrı beğeniyorum. Ve bayan değil , kadın.
Bayan küfür değildir küçük hanım 😃 bunu küfür gibi algılayıp düzeltmeye çalışmak saçma. Bayan veya Kadın buna takılan tek insancıklar da bizim ülkede yaşıyor, daha önemli şeylere takılmanızı tavsiye ederim
Bayan kelimesinin küfür olduğunu belirtmedim ayrıca diğer ülkeler hitap olarak kullanıyor cinsiyet belirtmek için değil. Bayan diye bir cinsiyet yok sadece hitap var. Size de kullandığınız kelimelerin anlamını bilerek kullanmanızı tavsiye ederim, saçma olan bir şey varsa daha kendi cinsiyetine ne denildiğini bilmemektir. İyi günler.
Küçük dağları sen mi yarattın şekerim 😃 hiç takılmayacak şeylere takıyorsun, hiç tanımadığın insanları engelliyorsun vs. Asosyal misin? Psikolojin normal mi?
1. si bana bu şekilde hitap etmeyin. 2. si istediğim kişiyi engellerim ve bu sizi ilgilendirmez. Beni rahatsız eden şahısları engellerim ki diğer görüşte de sordunuz belirttim. 3. sü düşünce yapımı ve yorum yaparken neleri belirteceğimi size soracak değilim. 4. sü size ne benden?
Bilmukabele, sana ne benim hitap şeklimden ve sorularımdan. Hiç sevmediğim insan tipi. Sen bana nasılsan ben de sana öyleyim. Şaşırma yani, muhtemelen bu itici tavrından engellemek değil engellenmek senin hakkın.
Bu tarz “istatistikler” gerçek dışı. Türkiye’de yaşayan bir kadın olarak kimse bana gelip “kendini güzel buluyor musun?” diye sormadı. Somut bir oran bulunması haliyle mümkün değil. Sayısal olmayan hiçbir istatistiği kabul etmem.
100kişiye soruluyor yani 80milyonda sadece 100kişi sana gelme oranı çok düşük ülkelerin yanındaki sayılarda kaç kişinin evet kendimi güzel buluyorum dediğini gösteriyor
Ne oluyorsa bu emelleri uğruna iyi kötü ayırt etmeden her nefes alana yürüyen erkekler yüzünden oluyor. Ceremesini gene biz çekiyoruz. Bence Makedon kadınları güzel
Rusya ve almanyada hoş kadınlar var elbette. Ama ben bazen türkiyede öyle kadınlar görmüştüm ki adriana limadan bile daha güzeldi. Gerçekten güzel kızlar var
😂😂😂😂 ego tavan desene 🤦🏻♀️ bu bir sorun mu bilemem ama en azından kadınlar kendileri ile mutluysa denilecek bir söz yok bence, fazla ego fazla kibir demek ben hoşlanmam bu tarz şeylerden allah herkesi sahibine bağışlasın 😂