Zaten çirkinim, erkek kardeşim kaç kere söyledi ve o yalan söylemeyen biri
dogruyu söylüyor ben de artık kabullendim
bazı insanlar da dile getirdi
ben de kimseye rahatsızlık vermemek icin pece takmak istiyorum sizce zorluk olur mu? ne gibi zorluklar olur?
dogruyu söylüyor ben de artık kabullendim
bazı insanlar da dile getirdi
ben de kimseye rahatsızlık vermemek icin pece takmak istiyorum sizce zorluk olur mu? ne gibi zorluklar olur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Peceyi Rabbin için takarsan hiç bir zorluk cekmezsin lakin çirkinim diye takarsan rahat edemezsin
Rabbimizin emri degil ki pece, isteyen takar isteyen takmaz zorlama yok.
Kendine bakım yap biraz masraf olur ama değişirsin.
Peçeyle çirkinliğin alakasını çözmeye çalışıyorum
Ki ayrıca maske falan takıyoz bu kadar dert ediyorsan
çirkinliği kimse görmesin diye iste
Kimse senin yüzünü gördü diye rahatsız olup yüzünü çevirmeyecek, öyle bi şey varsa da onlar da dünya güzeli değil. Ben mesela kendimi güzel bulmam ama o hallere de düşmem, biraz makyaj yaparım ve kendimi böyle severim, sana da tavsiye ederim. Başkalarına görünmemekmiş falan öyle saçma şeyler düşünme
kimseyi kotu bir şeye maruz bırakmaya hakkimiz yok ama
Kime göre kötü, sen güzellik yarışmasına katıldın da o yüzden mi beğendirmek zorundasın, beğenmiyorsa kafasını başka yöne çevirsin, lisede benle dalga geçerlerdi, o zamanlar üzülürdüm ama şimdi takmıyorum, kime ne, benim yüzüm bu. Böyle düşünen varsa çevrenden uzak tut ve unutma, kendine saygısı olmayana kimsenin olmaz. İlk başta sen kendine çirkin dersen onaylayan zaman geçtikçe artar, haklı olmasan bile kendi kendini ezersin, ezme, bunu yapma
Ne kadar cirkinsin ona gore evet veya hayir veyahut kese kagidi diyelim.
Yemek yerken zor olur diyeceğim ama maske takmaktan alıştık. Farkı yok yani
Ne rahatsizligi vercen kizim sacmalama
sırf cirkinim diye pece takılırmı sacmalama
Yazın zor olur onun dısında olmaz
Bsey olmas
Peçe ne ya
yüze takılan kumaş.
Takma bence niye takıyorsun
niyesini yazdim, soruyu okumadan cevap yazma.