Güney Kore işkencesinden ne zaman kurtulacağız?

Ben bir Türk erkeğiyim, ben bir sapık veya gördüğü tüm kızlara yazan bir abaza değilim, ben kadına şiddet uygulayan, alkolik, serseri, veya odun değilim.. Ya da ben romantik olmayan bir Türk erkeği değilim. Ama ne yazık ki kızlarımızın sokakta gördüğü 3-5 tane ayı yüzünden hepimiz birer ş. refsiz olduk. Bir Türk erkeği bir Türk kızıyla rahatça konuşamaz. Ama 50 tane Türk kızı sokakta bir Koreli erkek görse üzerine atlar.. Sosyal medyada Koreli erkeklerin videolarının altına Türk kızları tarafından atılan klasik "Türk erkekleri" başlıklı şeyler oldukça kalp kırıcı. Ve emin olun bizlerde ülkemizde ki bazı erkeklerin böyle olmasını istemezdik. Lütfen bu kadar acımasız olmayın. Koreli erkekler melek değil, onların hepsi yakışıklı veya romantik değil! Ben 2 sene önce ailemle G. Kore'ye gittim. Ve gerçekten de hiç biri yakışıklı değil.. Nasıl size göre bizim ülkemizin erkekleri yakışıklı olmayıpta ünlülerimiz yakışıklıysa aynısı Kore'de ki erkekler için de geçerli. Bu Kore hastası olmuş kızlarımız ne yazık ki Korelilere sürekli bir şeyler kanıtlamak, kendilerini beğendirtme derdindeler. Oysa ki bunları umursayanlar da yok. Twitter'da ergen kızların; "Korelilere s*kso çekmek istiyorum, oram buram sulandı" vs. gibisinden iğrenç yorumlarını görmek zorunda değilim, değiliz! Bu beladan kurtulacağımız günü dört gözle bekliyorum. Yorumlarda yine toksik K-pop ve BTS kitlesi olacak biliyorum. Tek istediğim kendinize gelmeniz ve bu kadar basit, saf insanlar olmamanızdır.
Güney Kore işkencesinden ne zaman kurtulacağız?
Cevapla