Gerçekten çıldırıcam artık lütfen bana akıl verin?

Sınava kalmış 20 gün ben ailemin cahillikleriyle uğraşıyorum. Onlardan ne dershane ne kurs hiçbir şey istemedim test kitabı bile. Her şeyi kendi sorumluluğuma aldım ama onlar yaptığım bu fedakarlığı asla hak etmedi. Beni sadece ev kızı olarak gördüler. "Evin kızısın orayı sil, evin kızısın yemeği yap" Sadece böyle şeyler için üstüme geldiler. Başta yapıyordum da ama 1 gün yapmamayım hemen azar işitiyordum. Beni resmen kullanıyorlardı, bu kızın sınavı var psikolojisi nasıldır diye asla düşünmeyip sürekli eleştirdiler, aşağıladılar. Ben de onlar için yaptığım onca iyilikten sonra onların bu anlayışsızlığını hazmedemeyip ailemle irtibatı tamamen kestim. Yemeği bile onlardan ayrı yedim. Temizliğe de dokunmadım tamamen soyutladım kendimi onlardan. Çünkü o kadar benciller ki onların bu anlayışsızlığı beni gerçekten her defasında dibe batırdı. Bunları düşünmekten hiçbir şeye de odaklanamıyorum. Şimdi de gitmiş interneti kapatmış sırf onlarla olayım diye. Evet onlardan çok soyutladım kendimi farkındayım ama artık psikolojim gerçekten çöktü. Onlarla ne sohbet edesim var ne vakit geçiresim var. Yokum ben yok. Yaşamıyorum. Nefes alan ölüyüm. Bitik haldeyim. Artık hiçbir şey yapmak istemiyorum. Zaten soruları, konuları, her şeyi internetten hallediyorum üstelik 20 gün kalmış ya 20 GÜN!! Buna rağmen gitti kapattı interneti. VE şu an BO*U YEDİM! Ya ben sınıf birincisiydim ya 9 10 11 de 3 4 puan farkla sınıf birincisiydim ama 12 de birden 5 inciliğe düştüm. O kadar saldım her şeyi. Çünkü ilgilenen bir ailem yok. Tamam ilgi de göstermesinler sadece anlayış gösterselerdi her şey daha farklı olabilirdi. Okumak istemiyorum artık! Hiçbir şeye isteğim kalmadı. Ne doğru ne yanlış seçemiyorum artık! Toptan kurtulayım istiyorum bazen ama pes etmek de istemiyorum. Ama bu evde çıldırıcam artık! Ne yapmalıyım sizce?
Gerçekten çıldırıcam artık lütfen bana akıl verin?
Cevapla