Kadın dayanışmasının giderek daha da güçlenmesini nasıl yorumluyorsunuz?

Özellikle dikkatimi celb eden bir mesele bu kadınların giderek birbirlerine karşı daha dayanışma içerisinde olduğu. En basit örnekle bir erkek, sevgilisini aldattığı zaman erkekler bu olay karşısında rahatsız olmuyor ama kızlar bu duruma sinirlenip o kızcağıza acıyor ve itiraf etmek için baskı yapıyorlar. Tam tersi erkek aldatıldığında biz erkekler ''Geçmiş olsun kanka boynuzları ne zaman törpülettin?'' şeklinde dalga geçebiliyoruz. Kadınlardaki bu dayanışmanın temelini toplumsal eşitsizlikle beraber giderek artan taciz ve tecavüz olaylarının teşkil ettiğini düşünüyorum.
Kadınlar erkeklere nazaran birbirlerini daha fazla destekliyor.
Kadınlar erkeklere nazaran birbirlerini daha fazla destekliyor.
Kadın dayanışmasının güçlenmesi erkeğin özgürlüğüne zincir vurabilir mi?
Kadın dayanışmasının güçlenmesi erkeğin özgürlüğüne zincir vurabilir mi?
Kadın dayanışmasının giderek daha da güçlenmesini nasıl yorumluyorsunuz?
Cevapla