Aile & Toplum Misafir olarak kaldığınız bir evde ev sahibinin verdiklerini giyer misiniz? MermaiD_0 Takip Et FenomenXper 7 Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 15 Yapay Zekaya Sor Arkadaşınız da yatıya kalsanız, verdiklerini giyer misiniz? Misafir olarak kaldığınız bir evde ev sahibinin verdiklerini giyer misiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
TedMosbycik Takip Et Bilge Yaş: 27 , eic 94% +1 yıl Giyerim genelde, ne var ki bunda. Birde sen o fenomen değil misin adını unuttum. Delirttiniz miydi neydu nxnd 1 3 Yorumla MermaiD_0 +1 yıl Evet knk oyum😃 hesap uçtu bdjxj Yorumla TedMosbycik +1 yıl Sağlık olsun jsjs Yorumla MermaiD_0 +1 yıl Aynen yeni başlangıçlar yeni umutlar😃 Yorumla
premium34 Takip Et Xper 6 Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Yatıya ablama giderim onda da zaten benim kıyafetim vardır ondan başka kimseye de gitmem diyelim ki gittim uyuyamam zaten miş gibi yaparım... 1 0 Yorumla
Eray-Demirci Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Öncelikle herkeste kalmam. Kalamam. Ama kalırsam da giyerim yani dert etmem. 1 0 Yorumla
redkit_089 Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 77% +1 yıl Evet giyerdim ve misafir olarak kaldığım zaman sabaha kadar otururuz çok eğlenceli oluyordu 1 0 Yorumla
sanamısorcammm Takip Et Master Yaş: 31 , eic 48% +1 yıl Yatıya gittiğimde illa ki yanımda kıyafet götürürüm, başkasının eşyasını giyemem. 1 0 Yorumla
keksizsufle Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 67% +1 yıl Ben baskasinin evinde yalinayak yere basamiyorum, giymem giyememm 1 0 Yorumla
tutunamayanlardannnn Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Hayır yatıya kalıcaksam kendim getiririm kıyafetimi 1 0 Yorumla
Grininellitonu35 Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl Eğer kız ise giymem. daracık kıyafetler verir arasına kaçar durur uğraşamam 1 0 Yorumla
Fativa34 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Yanımda gece için kıyafet getirmediysem giyorum ama giymekten nefret ettiğim için kendime bir ton sövüyorum 2 0 Yorumla
kedianasısatiriasis Takip Et Xper 1 Yaş: 28 +1 yıl Hep öhle yapıyom zaten. Yakın arkadaşım ise giyiyorum 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl asla giymem ya gitmis kizinin taytini veriyor hadi getirdin bari icini kontrol icinden kondomla tanga cikti bende gidipndirek soyledim 😂intikam alindi 1 0 Yorumla
Şiirselbiri Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 680 cevap paylaştı. Giydiğim oldu ama yakınlarım hepsi 1 0 Yorumla
ta00ta Takip Et Master Yaş: 26 , eic 89% +1 yıl Arkadaşım olan biriyse giyerim, sorun etmem. 1 0 Yorumla
giiizemeliiif Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 97% +1 yıl Genellikle kalıcagım yere pijamamı götürürüm ben. 1 0 Yorumla
liber_tango Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 38% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 321 cevap paylaştı. Mecburen evet. 1 0 Yorumla
ouzinyo Takip Et Master Yaş: 30 , eic 35% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,8b cevap paylaştı. Evet giyerim 1 0 Yorumla
mergens Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hayır, 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Giyerim genelde, ne var ki bunda. Birde sen o fenomen değil misin adını unuttum. Delirttiniz miydi neydu nxnd
Evet knk oyum😃 hesap uçtu bdjxj
Sağlık olsun jsjs
Aynen yeni başlangıçlar yeni umutlar😃
Yatıya ablama giderim onda da zaten benim kıyafetim vardır ondan başka kimseye de gitmem diyelim ki gittim uyuyamam zaten miş gibi yaparım...
Öncelikle herkeste kalmam. Kalamam. Ama kalırsam da giyerim yani dert etmem.
Evet giyerdim ve misafir olarak kaldığım zaman sabaha kadar otururuz çok eğlenceli oluyordu
Yatıya gittiğimde illa ki yanımda kıyafet götürürüm, başkasının eşyasını giyemem.
Ben baskasinin evinde yalinayak yere basamiyorum, giymem giyememm
Hayır yatıya kalıcaksam kendim getiririm kıyafetimi
Eğer kız ise giymem. daracık kıyafetler verir arasına kaçar durur uğraşamam
Yanımda gece için kıyafet getirmediysem giyorum ama giymekten nefret ettiğim için kendime bir ton sövüyorum
Hep öhle yapıyom zaten. Yakın arkadaşım ise giyiyorum
asla giymem ya gitmis kizinin taytini veriyor hadi getirdin bari icini kontrol icinden kondomla tanga cikti bende gidipndirek soyledim 😂intikam alindi
Giydiğim oldu ama yakınlarım hepsi
yanımda yedek kıyafetim yoksa giyiyorum
Arkadaşım olan biriyse giyerim, sorun etmem.
Mümkün değil giymem ve kalmam.
Genellikle kalıcagım yere pijamamı götürürüm ben.
Yanımda getirmemişsem giyerim.
yanımda kıyafet yoksa mecbur
Selâm, giymem ben.
giyecek eşyam yoksa giyerim.
Hayır o kişinin enerjisini üzerime alamam
hayır giymem..
çünkü yatılı kalmam..
İçine sıçıp vermezler herhalde. Giyerim
evet
Giyerim
Mecburen evet.
Evet
Evet giyerim
Gözlerin güzelmiş
Hayır,
Donla yatmaktan iyidir Be güzelim
Giymem takıntım var.
Evet giyerim.
Giymişliğim var 😂
Giyerim tabi
Eveddd
Hayır
Giymem
Giyerim
giyiyorum
Arkadaşımsa giyerim.
Ciplak mi yatalim
Evet