Kaynanamın ve eltimin bu tavırlarıyla nasıl başa çıkarım?

Kaynanam aslında iyidir yani çok kötü bir kaynana değil ufak tefek şeyleri var görmezden gelmeye çalışıyorum. Eltim var maalesef aşırı soğuk dengesiz bir tip. Aileye girdiğim gün benimle yarışa girdi kapris yapıyor durmadan içten içe sevmiyor beni bende o yüzden ona ısınamıyorum. Sorun şu ki 5 senelik gelinleri çok sorunlu geçmiş evliliği uzun süre kaynanam bana hep anlattı onun ne kadar zor olduğunu vesaire. Eltim ona bir yakın bir soğuk duruyormuş hep bir günü bir gününe tutmuyormuş. Gerçektende eltim ona karşı çok mesafeli ama gel görki kız ne yapsa ona küfür bile etse benden kıymetli vallah. Soğuk durur 3 ay gelip gitmez ben aynı binaya giriyorum hep arayıp soruyorum benim onun kadar değerim yok. Onun yerini hiç bir zaman almak istemedim ama onun bu tavırları bu kadar tolere edilmesi ve kaynanamın ona bu kadar zaafı olması beni çok üzüyor. Onun astığı suratları soktuğu lafları ben etsem bu kadar sevilir miyim acaba. Sanki ben sessiz iyi niyetli alttan alan olduğum için bana her şey tamam ama onun aman gönlü kırılmasın. Ben açıkcası nişanlımın ailesnin bayan üyeleri tarafından dışlanılmıl hissediyorum ve nasıl davranmam gerektiğini artık hiç bilmiyorum..
Güncellemeler
+1 yıl
Şu ki beni rahatsız eden kaynanam aramadı sormadı soğuk davrandındiye atıp tutuyor hakkında. Sonra kız iyi olduğu zaman aradığı sorduğu zaman beni unutuyor geri plana atıyor. Onun üstüne aşırı düşüyor. Ben onun için bu kadar anlayışlı ve iyi niyetliyken onun bunlara rağmen bana bu kadar yakın olmaması çok üzücü. Bu aralar çok zoruma giden şeyler oldu. Görümcemde eltimle çok yakın hep konuşur eder sanki benimle zorla konuşuyor hep bir mesafe. Dışlanıyorum resmen ve bu benim çok zoruma gidiyor
Kaynanamın ve eltimin bu tavırlarıyla nasıl başa çıkarım?
Cevapla