Pencere kenarında beklediğiniz biri oldu mu?

İlla aşık olduğunuz biri olmasına gerek yok. Yollarını gözlediğininiz bir aile ferdi, sıkı bir dost, çok yakın bir arkadaş
... belki hiç gelmeyecek biri.

Ne demiş şair “Şimdi açsam pencereyi de beklesem. Sen gelsen. Olmaz ya hani geliversen” 👀
Pencere kenarında beklediğiniz biri oldu mu?
Pencere kenarında beklediğiniz biri oldu mu?
Cevapla