Merhabalar,
Sizce siz aileniz içinde hayırlı bir evlat mısınız, sizin gibi bir çocuğunuz olsun ister miydiniz?
Sizce siz aileniz içinde hayırlı bir evlat mısınız, sizin gibi bir çocuğunuz olsun ister miydiniz?


Elbette herkesin olduğu gibi benimde doğrularım ve yanlışlarım var. Ama elimden geldiğince hayırlı bir evlat olmak için uğraşıyorum. Benim gibi bir çocuğum olsun isterdim.
Ailesi tarafından büyütülememiş ve manevi varlıklarından uzak ve kalmış biri olarak gene de çok hayırlı olduğumu düşünüyorum Allah başımdan eksik etmesin ikisinide huysuzluğum hariç benden bi minik minyatür isterim tabi
Cevap
7Cevap
Severler hayirliyim benim de benim gibi cocugum olsun ama biraz caliskan olsun kdjfd
Her özelliğimi değil de ailem için en hayırlı evlat benim
İsterdim ama bazı kötü yönlerim var ablam en hayırlı evlat
kesinlikle değilim ya benden 1 tane daha olsa evde aile hakkı batardı net
Evet çok şükür hayırlı evladım evet benim gibi bir evladım olsun isterdim
Keske benim gibi bi evladim olsa ama zor bulunur benden. d
hayirli evlat degilim sanirim, kendim gibi evladim olsunda istemem
Insllah çocugum bana çekmez pek hayirli evlat sayilmam
Elimden geleni yapıyorum minnettar olmayan kendinden utansin
Hayırlı evlat değilim
Bu ülkeye çocuk getirmek, daha doğarken borçlu olduğunu bilerek bunu yapmak... Çocuğa zulüm.
Ailenin en seksi kiziyim 😊
Benden almasını istediğim yönlerim var ama tıpa tıp ben olmasın ya 😂
kendim gibi bir çocuğum olsun istemezdim. küçük şeyler yüzünden kandırılan bi ebeveyn olmak hoş olmazdı :D
İstemezdim benden bir tane yeter🙂
Yioo yioo ben kendinle uğraşmamm
Allah affetsin istemem ben benim gibi uğraşamam
Yok ya istemem jcmcmfkdk
Bazı yönlerde değilim
Istemem evdekiler bikti benden
babamla annem öyle diyor ama bilemem
Param varsa hayırlı evladım yoksa hayırsız evlat
İsterdim
Yok istemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?