AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
84Cevap
Tabiki bunları istemek hakkın yeni bir hayat kuruyorsun neden daha iyi olmasını istemeyesin
Babandan görmedigini kocandan bekleme çalış kazan ne istiyorsan al
çalışıyorum zaten, kocamdan bekliyorum demedim
Maddi yönden bahsetmemiş manevi olarak birşeyler isteme çabasında farkındaysan belirtmişte. Aslında öyle olmasi gerekir hep beraber akşam yemeği aile ile zaman geçirmek. Ama ne yazikki artık teknoloji devrindeyiz aile içerisinde çok kopukluk var. Büyükler anlatırdı TV vs olmadan beraber oturulurmus sohbetler edilirmis
Basit şeyler bence üzülme görgüsüzluk değil ah bu aileler ne kadar sıkıyor insanları ilerde de sen çocuklarına artık zina kötü şeyler hariç iyi şeyler için yardım et
normalde
aılen regal, seg kullanırken karsı taraftan miele istersen burda işin rengi degısır .
adamda sana babanın evınde var mıydıda konusuyon der :)
Görgüsüzlük lüks şeyler mesela baba evinde 20 bin TL değerinde arabaya binip evleneceğin adama 200 bin değerin de araban yoksa evlenemeyiz demen görgüsüzlük
ya milletin o boş ağzına ne bakıyorsun. unutma kimse senden daha değerli değil sen ne istiyorsan o.
sen bir düzenli bir aile hayat istiyorsun kime ne bundan. Unutma sen ne yaparsan yap o millet susmaz Ahlaksız onlar anca milletin hakkında konuşurlar işleri budur..
Şu elalem dedikleri şey bazen aileyi bile kapsıyor. Asla kimseyi dinleme. Ne istiyorsan al, ne istiyorsan yap. Nasıl olsa ölücez istediğini yap gitsin. Hayat ince hesaplar yapmaya gelmiyor gerçekten.
ütopik istekler olmadığı müdetteçe sorun değil
ama şunu bilin kızlar siz rab değilsiniz
sizi sevicek kişilerle evlenin
sonra tüm erkekler.. demeyin
söverim
Gorgüsuzlukle alakası yok bunlar ihtiyaç zaten mecbur alincak bu tarz esyalar
Kusura bakma ama annende yaniiii
Bunlar abartılı şeyler değil
Bunlara görgüsüzlük diyen cahildir zatenGörgüsüzlük, gösteriş meraklısı olmak
Baba evinde fakir olup evlenince herşeyi isteyen herşeyin en pahalısini isteyen sonradan görme insanlar görgüsüz olur.
Baba evinde gördüğüm psikolojik şiddet ve baskıyı koca evinde görmesem yeter gibi ama tabi ki kendi evin. İmkanlar dahilinde mutlu olabileceğin şeyleri yapıp mutlu olmalısın ki, etrafındakileri ve aileni mutlu edesin
görgüsüzlük değil ama bunu kalkıp eşin söylerse büyük hıyarlık etmiş olur elin adamı sonuçta sen fırsat verme bence Yinede 😊
Patates ezeceği konusu komik skdksk ama pratik bi yaşam istiyorsun onu anladım. Onun dışında düzenli bir ev ortamı istemen kadar normal bir şey olamaz. Ben de düzenli bir hayat istiyorum. Ona göre eş seçmelisin.
baba evinde yaşadığın sonuçta annenle babanın kurduğu bir yuva
senin yuvanı ise sen kuracaksın istediklerini isteyebilirsin :)
Yaşatabilecek biriyse ve oluru varsa ilişkiye zararı yoksa zamanında ve abartmadan yaşanır neden olmasın
Eşin sana bakmakla yükümlü çünkü sen onun namususun, ben günde 500 ₺ harcıyorum ama yokluğu da bilirim...
Hayır ya o evlendiğin kişiye göre değişir baba evinde bulamadığın ilgiyi sevgiyi kocanda bulabilirsin. Koca seçimine kalmış bu
hayır görgüsüzlük değil bazı şeyleri abartmadan almak herkesin hakkı çok takılma buna sen al o patates ezeceğini
Yemeği yapan sen önüne koyan sen olacaksın zaten bi zahmet oturup yiyecek bunda da sorun çikarsa artık ben düşünemiyorum ilerisini
Saçmalık. Sana daha iyi bir hayatı vaadedemeyecek olması kabul edilemez. Baba evine razı olsaydım baba evinde kalırdım dememen için hiç bir sebep yok.
Görgüsüz olarak nitelendirilenler sizin gibi küçük şeyler isteyenler değil, birebir aynı hayatı yaşayacak olsak zaten niye evlenelim?
İsteyebilirsin gayet normal bunlar ama aşırıya kaçmadan bide durumuna göre istediklerin çok basit zaten
Esin seni asagilamamali. istersen nar soyacagi iste. kocan bir kez bile "baba evinde ne gördün ki sen kızım?" Minvalli konuşmamalı. Bu siddettir.
Patates ezecegi sacma olmuş ama gayet istenilebilir seyler normal seyler bunlar görgüsüzlük değildir
saçma derken isteğim bu :)
Sacma tabiki de patates ezecegin olsa ne olmasa ne o olmadan olmuyor mu baska bir sey istesen daha mantıklı olurdu plastik bir ürün onu zaten her türlü alırsin onda bir sey yok ki hele sen evlen de mutfagını istedigin gibi düzenlersin bunlar takilacak ssyler degil ne seni yükseltir ne de düşürür
O olmadan oluyor, baba evinde yok. Ama işi kolaylaştırıyor işte. Çatalla 15 dakikada ezeceğin şeyi 3 dakikada halledebiliyorsun. Ben de bundan bahsediyorum, sorduğum şeyleri kendi fikrinizmiş gibi beyan ediyorsunuz :D
Ben buna hayir demedim ki isini zaten kolaylaştiriyor ama olmasa da oluyor mu oluyor sen ona bakacaksın sana kimse al veya alma demiyor ama şu düşüncen istegin cok saçma bu kadar küçük düşünme biraz büyük düşün cok da büyük olmasin tabi
benim isteğim benim isteğimdir, bana göre saçma değlidir. siz Ferrari isteyin evinizin ortasına koyun. soru bu değil.
Bunları yapmak senin elinde çok uçuk kaçık istekler değil sonuçta
Kız ne alaka babamların gereksiz görüpte alamadığım birçok şeyi evlendiğimde kesin alcam diyorum patates ezici bile olsa cwcşwcçq
Kucuk biseyse gorgusuzluk degil abi ama gunumuzde cogu bayan rahat etmek icin evleniyor ve gorgusuzluk durumu cikiyor
Ne alaka ablacim istedigini yap
istediğimi yapıyorum zaten. laf ediyorlar diyorum.
etsinler. bos bos konusurlar anca
He he de gec ne takiyon
Evlenene kadar sabr et
yani 1 tlnin lafinimi yapcaklar djrjdjd
yapıyor insanlar
sallama kankaaa yaaa onlarin abartisi fazlaa
Elbette istemek en doğal hakkin, kaldı ki çokta büyük şeyler değil isteklerin.
Bunlar normal ve olması gereken istekler. Her insan yaşayamadıklarını evlenince görmek ister
yine de yarın evlendiğin kişiye "babamın evinde yoktu" vs dememelisin bence. ayıp edersin.
Ayy bu soru içimi üzdü. Istemelisin tabi evini çiçek gibi yap
bu senin hakkın babanın sana sirf sunamadi diye istemeyecek değilsin
Yasa bence hayatini herkesi de sokmasim hayatina burnunu
Evliliğinde yaşarsın :) insallahta evlendiğinde herşey istediğin gibi olur. Ama şu cümleye hazır ol, cünkü erkekler bunu hep söyler : "babanın evinde de var mıydı?" 😄😄😄 cümlesi klasik erkek cümlesi
Bu senin evliliğin istediğin eşyaları alırsın istediğin gibi düzen oturtursun kime ne?
Bende anlattığın gibi bir ailede aile babası olmak isterdim.
Evet bunlar masum şeyler başlığı okurken yatlar katlar isteniliyor sandım.
Görgüsüzlük değil herkes kendi düzenini kurar. Evlendiğinde nasıl olmasını istersen öyle yap
evlen soz sana ceyiz icin patatez ezecegi alacam :))) eski insanlar ne anlar kaynat ez elle
Babamın evinde yok diye kendi evimde de mi olmasın babanın evinde de mi vardı diye tepki verirlerse senin babanın evinde karı vardı da her gün s. kiyor muydun de pzvenge
ovv :D
Kendi evinde kuralları sen koyarsın kim ne derse desin sanane 😉
Ne alaka knk baba evinde görmedin diye bundan sonra olmayacak diye bi kural yokk
sacma bence tabiki iyi bi hayat usticeksin mutlu ve kendi istedigin sekild eyasam
Küçük şeylerle başlar zaten sonradan Görgüsüzlüğe gider. Dikkat edersin millete reklam yapmazsan görgüsüz diyecek insan da olmaz zaten.
bu isteklerin çok küçük şeyler asla görgüsüzlük diyip yadırgayamazlar.
Eşinle anlaştığını sürece hepsini yapabilirsiniz. Anne babanın evinde değil Eşinle senin evinde olacağınız için... Kimseyi ilgilenirmez.
Böyle böyle başlar zaten. Önce patates ezersin, bir kaç yıl sonra adamı ezmeye başlarsın
Şakaysa komik ciddiyse hayli komik.
@ŞahsınBiri 😂 şaka tabi. Ama şu var. Elde imkan varsa tabiki yapılır
Zaaaaaa
Hayır enn doğal hakkındır
Yok be normal şeyler istiyorsun
Bunu diyenler saçmalıyor bebiş boşver yaşarsın bence
Neden görgüsüzlük olsun ki özlem duyduğun şeyleri yaşamak istemen kötü bişey değil
Hayatının aynı kalmasını istesen baba evinde kalmaya devam ederdin değil mi?
Niye gorgusuzluk olsun senin evin senin ailen senin yasantin
Bazılarının ne dediği önemli değil senin ne istediğin önemli
Yok be ne alakası var, tabiki isteyeceksin.
patates ezeceği al bence
Yo çok güzel şeyler düşünmüşsün
Gayet normal şeyler istedin ayıp değil ki