Nişanlımdan hiçbir şey istemedim diye arkadaşlarım "değerin kalmadı" dedi. Haklılar mı?

İkimiz de çalışıyoruz. Ailesinin durumu da öyle aman aman değil, nişana gelirken şunu alalım mı şöyle set ister misin vs dediler istemedim, para takıldı. Oğlu evlenecek diye kimse borca girmesin, benim de ailemin durumu çok iyi değil o yüzden bilirim neler çekeceklerini. Düğün için konuşuluyor zaten ailesi az uz biriktirmişler yeter dedim daha da istemedim neyse. Bu altınların ne bileyim alınacak şeylerin anlamı evlenen çifte yardım etmek değil mi? Bizim yardıma ihtiyacımız yok ikimizin de geliri var eşyalarımız hazır altın beni rahatlatacak onları zora sokacak, gerek görmüyorum. Arkadaşlarım değerin kalmamıştır artık seni ucuz biri olarak görürler deyip duruyorlar. Haklılar mı ya olabilir mi böyle bir şey? İğrenç bir düşünce bana göre.
Nişanlımdan hiçbir şey istemedim diye arkadaşlarım "değerin kalmadı" dedi. Haklılar mı?
Cevapla