Kızlar, bedelli askerlik yapmış bir erkekle evlenir misiniz?
Sizce bedelli askerlik yapan erkekler, pısırık, korkak veya ezik midir?
Sizce bedelli askerlik yapan erkekler, pısırık, korkak veya ezik midir?
Bu bir tercih meselesi ben kimseyi yadırgamam neden askerlik yapmıyor diye çünkü benim bir arkadaşım var memur biri gidip askerlik yapsam hem maaş almıcam hem orda çok para harcıcam diyordu ki haklı buluyorum. Onun yerine işime devam ederim 6 ay askerlik yerine 6 ay çalışırım hem bedelli parasını çıkarırım hem para kazanmış olurum diyordu.
Patates soyarak vatan kurtarılmaz.
Bu yorum ne alaka
Kendi düşüncem
Cevap
3Cevap
parası varsa yapsın da hem olmayıp hem bulup buluşturmaya çalışanlar ezik görünüyo
Askerliği abartana kadar yapsın gelsin, parası varsa da bedelli yapsın. Niye millet bu kadar sorun ediyor bunu?
Hayır asla g*tleri yapmaya yemiyor
Ben kız halimle subaylik ıstiyorum komando olacağım inşallah
:D yemiyor mu? Hanımefendi, askerlik bol aksiyonlu savaş filmlerine benzemez. Tüm gün ot yolup tuvalet temizlersin.
Benim düşüncem bu :)
Sonuçta sordunuz
Eee? buda benim düşüncem.
Ok.
Hayır, ne alakası var?
Doğru dostum. İnsanlar askere gidince tüm gün peşmerge avlıyorsun sanıyorlar.
Peşmerge yazdım. Takılma fala biliyorum anlamını.
Bence onlar yarım erkek
Neden?
Tezkere renkleri Pembe olsun
:D çok mu seviyorsun sen tuvalet temizlemeyi
Hassiktir bok 15 ayımı verdim ben bu vatan için hemde Ege Ordu gibi yerde paşaların arasında görev yaptım Aydın gibi Pembe godlu değilim
Parası varki yapmış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?