Sizce eskiden size zorbalık yapan kişiler gibi olan insanlara zorbalık yapmak doğru mu?

Eskiden kendini öven ama hiçbir yeteneği olmayan ya da güzel olmayan kezbanlardan okul ortamında zorbalık gördüm ve hepsinin de sadece kıskançlıktan yaptığını iyi biliyorum. Şimdi ise başkalarına böyle yapan insanlara ben zorbalık yapmak istiyorum çünkü çok zehirli insanlar tüm hayatım boyunca böyle kişilere rastladığım için çok iyi biliyorum. Sizce bu doğru mu. Ama kötülük yapmaya değmez diyeceksiniz biliyorum ama bu insanlar onların kaldırılmış poposunu indirmediğin sürece aynaya bakıp ne olduklarını anlamazlar. Ve bence noktasına kadar da hakediyolar. Sözlükte bi kezban vardı zaten iyiki Türk değilim deyip Türklere sövüyodu ona ilk defa yaptım. Aslında böyle biri de değilimdir ama gerçekten haketti soysuz. Yani kısacası böyle insanlara hakettiği şeyi yapmalı mıyım
Sizce eskiden size zorbalık yapan kişiler gibi olan insanlara zorbalık yapmak doğru mu?
Cevapla