bide bir grubun bu cezalanırmaya şahit olması isteniyor bu zina etti diye toplumsal olarak aşagılamak degilmi? zinadan kastı aldatma veya tecavüz taciz falan degil normal zina yani şimdi zinayla evlenipde sevişmek arasında fark yok soy karışıklıgına sebep degil günümüzde
hastalık falanda sorun degil korunabiliriz eger dogru yaparsak evlenipde sevişmekle evlenmeden sevişmek aynı şey hem bu kişi zina etti diye ona ceza verebilcegimiz anlamına gelmez kendi hayatı kendi bilcegi iş bu cezanın sadece müslümanlara uygulanması da cezanın adil oldugu anlamına gelmiyor
hastalık falanda sorun degil korunabiliriz eger dogru yaparsak evlenipde sevişmekle evlenmeden sevişmek aynı şey hem bu kişi zina etti diye ona ceza verebilcegimiz anlamına gelmez kendi hayatı kendi bilcegi iş bu cezanın sadece müslümanlara uygulanması da cezanın adil oldugu anlamına gelmiyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Günahın karşılığını çeker. Ayette ne belirtiliyorsa yapılır zaten. Ceza istemiyorsa yapmasın?
niye ceza kesiyorsunuz? ceza istemiyorsa yapmasın neyin mantıgı? siz ceza kesmeyin olsun bitsin
😂😂
Kurallar hiç olmasın demek mi?
Herkes istediğini yaparsa bu Dünya'nın hali ne olur?
bide artist artist gülüyor kardeşim kural elbette olsun ama kurallar bir halta yaramaşlı ve insanlıga uygun olmalı kalkıp başkasının şeyinin bekçisimi olucaz?
😂😂 sen harbiden iyi değilsin. Başkasının şeyi diyorsun, bana dokunmayan yılan bin yaşasın mantığı bu.
Toplumun ahlâkî değerlerine ters. Sen ahlâkî değerlerden bir halt anlamıyorsun anladığım kadarıyla. Bu yüzden yazmana gerek yok.
Bir işin usulü bellidir. Yalama olmuş vida gibi olmanın mantığı yok. Zaten insanlar kendi hayatlarını kendileri yaşıyor, içinde olan dışarıya yansıyor.
Yani zorlayarak bir şey yapılamıyor. Kişiler istediğini yapıyor. Yapıyorsa cezayı göze almış demektir.
yapıyor diye 100 sopa vurmayı yapamayız sana ne? ve toplumun ahlaki degerlerine ters bunda ne var? iki kişiyi ilgilendirir bana görede birşeyler ters ama kalkıp sana karışıyormuyum? hayır ve bana dokunmayan yılan bin yaşasın mantıgı degil bu mantık kimseye zararı yoksa sevişti diye cezalandıramayız mantıgı
topluma zararı yok iki kişiyi ilgilendirir bu mesele
Sen 2 kg bile etmeyen beyninle koskoca toplumun yapısına laf ediyorsun. Bunu da doğru diye savunuyorsun birde. Ahlaksızlığın açıklaması olamaz. Her kim yapıyorsa cezalandırmalıdır.
Yazma daha, aynı fikirde değiliz.
büyük mucize beynin nerdeyse yok bide laf ediyorsun ve ben toplumun yapısına laf etmiyorum ben bu ahlak bekçiligine laf ediyorum ceviz kadar beyninle kalkıp zina edene laf ediyorsun gücün ancak onlara yetiyor ve eger bir iş kimseye zarar vermezse onlara ceza veremeyiz zina sadece iki kişiyi
ilgilendirir onlara göre de başka şeyler ahlaksızca bu iş sadece iki kişiyi ilgilendirir başka kimse karışma haddine sahip degildir bu arada hakaret dinde günah söyliyeyim
Anlama gücün çok kötü, kitap oku.
toplum yapısına zararı yok sadece iki kişiyi ilgilenmdirir ahlaksızlıksa sana ne? iki kişi arasında mesele bu
sende git vicdan sahibi ol
sırf sana kötü geliyor diye iki kişiyi ilgilendiren bir meseleye karışabilecek kadar utanmazsın
Tamam.
Yeni çağa uymuyor. Bu dinin geçerliliği geçeli çok oldu
aynen ama bizim ülkemizdeki yeni nesil dinciler günümüze uyarlamaya çalışıyor bide kelebek dini güzellik dini gibi tanıtıyorlar arkaya müzik koyup iyi gösteriyorlar
Sen yallah taş devrine islam gelecege hükmeder
E napacaz şimdi ayeti mi reddedicez?
yoo yanlış oldugu düşünücez ayet bu diye napalım?
Yanlış olur mu ya, Allah'ın kitabından bahsediyoruz, onda bir harf bile yanlış değil ve 1400 senedir eşi benzeri yazılamadı gramer açısından, ondan herşey doğru, senin fikirlerin yanlış, onda ki cezalar da gayet mantıklı. Sen adam öldüreni idam et bakalım adam öldürmeler azalmıyor mu. Sen hırsızlık yapanın elini kes bakalım hırsızlık azalmıyor mu. Sen 3 yaşında ki kız çocuğına tecavüz edenin s"kini kes taşla öldür bakalım bu olaylar oluyor mu. Kötü insanlara acırsan acınılcak hale gelirsin. Allah bizi yarattı ve bizim dünyadaki kurallarımızı koydu ve ismi de islam şeriatı oldu. Yaşasın şeriat!
yav bunu bir insan dese karşı çıkmıycakmısın? diycektim ama anlaşılan o ki sen şeriat kurallarını benimsemissin yav böyle emirmi olur? zina edene niye ceza veriyoz? sen amerikada idam uygulanan ülkelerdeki suç oranlarına baktınmı hiç?
ve kardeşim dünyada yüzlerce din var benzerini çok rahat getiriller zaten dinler hemen hemen aynı temeller üzerine kurulu sırf allah söyledi diye denilerek böyle birşeye nasıl göz yumabiliyorsun? böyle emirmi olur? demiyormusun?
daha gerçek oldugu belli olmıyan birşey yüzünden zina edene cidden toplum önünde aşagıyarak 100 sopamı vurucan? tecavüz edene adam öldürene verilen cezayla bu aynımı? sadece 2 kişiyi ilgilendirir ve iki tarafta sıkıntı etmiyrsa rızası varsa sorun yok onları ilgilendirir