Ailem çok dindar fakat bana saçma geliyor onlara nasıl açıklayabilirim?

Eğer aileme dinin bana saçma geldiğini söylersem çok kötü şeyler olabilir. İsteğim dışında geldiğim ve isteğim dışında gideceğim (eğer intihar etmezsem) bir dünyada sadece bir şeye bağlı kalıp ona itaat etmek saçma geliyor. Ki zaten söylenene göre Allah her şeyi biliyor ve her şeyi biliyorsa kimin cennete kimin cehenneme gideceğini de biliyor. O zaman dünyanın bir amacı kalmıyor. İstedigimiz şeyleri yapamayacaksak neden geldik dünyaya?
Ailem çok dindar fakat bana saçma geliyor onlara nasıl açıklayabilirim?
Cevapla