Merhaba
Kendim 29 yaşında bir öğretmenim ve 32 yaşında olan engelli bir ablam var. (hem zihinsel hemde görme engelli)
Yaklaşık 1 yıl önce nişanlandım herşey çok güzeldi ancak evleneceğim kız ilerisini merak etti konusu açıldı. Ablam engelli, Anne babama birşey olursa onun yükü bendedir kimseye emanet edemem dedim. O bana Allahın emaneti en başta. Ancak nişanlım kendi evinin düzeni olacağını, aynı evde olmayacağını eve bağlı yaşamak istemediğini ve özgürlüğünün kısıtlanmamasını istediğini söyledi. Hiçbir zaman ona sen ablama bakacaksın demedim. Bunu demeye hakkım yok. Ben kendim bakarım yeri gelir Bi yardımcı tutarım ama gözümün önünde olması en önemlisi dedim. Burada uyuşmadık ve şu an gün alıp iptal edilmiş durumdayız (pandemi yüzünden) ancak bu konu böyle olunca tekrar gün almayı askıya aldık. Ben çaresiz kaldım. Bi yanda benim canım ciğerim ablam, diğer yandan hayatımın kadını. Ablam tek uyuyamaz, annem babam ya da ben illaki birisi yanında olması lazım. Herşeyi geçtim birimiz olmadan yemek yemez, tuvaleti olsun her ihtiyacı bizdedir. Yinede çok şükür beterin beteri var dedim hep. Hayatta hiç kendimi düşünmedim hep ona göre yaşadım. Bu benim kötü günüm ve Allah emanetini alana kadar da benimle gelecek. Nişanlım sevdiğim kız da haklı mutlu olmak istiyor gezmek, eğlenmek istiyor haklı birşey diyemiyorum. Ama ben ondan içimdeki bu yarayı sarmasını derdimi paylaşmasını beklerdim.
Dün psikoloğa gittik. Aramızdaki tartışma nedeni bu durum olduğunu söyledik hiçbir yorum yapmadı boşuna gittik. Aklıma bu platform geldi size sormak istedim.
Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederim
Kendim 29 yaşında bir öğretmenim ve 32 yaşında olan engelli bir ablam var. (hem zihinsel hemde görme engelli)
Yaklaşık 1 yıl önce nişanlandım herşey çok güzeldi ancak evleneceğim kız ilerisini merak etti konusu açıldı. Ablam engelli, Anne babama birşey olursa onun yükü bendedir kimseye emanet edemem dedim. O bana Allahın emaneti en başta. Ancak nişanlım kendi evinin düzeni olacağını, aynı evde olmayacağını eve bağlı yaşamak istemediğini ve özgürlüğünün kısıtlanmamasını istediğini söyledi. Hiçbir zaman ona sen ablama bakacaksın demedim. Bunu demeye hakkım yok. Ben kendim bakarım yeri gelir Bi yardımcı tutarım ama gözümün önünde olması en önemlisi dedim. Burada uyuşmadık ve şu an gün alıp iptal edilmiş durumdayız (pandemi yüzünden) ancak bu konu böyle olunca tekrar gün almayı askıya aldık. Ben çaresiz kaldım. Bi yanda benim canım ciğerim ablam, diğer yandan hayatımın kadını. Ablam tek uyuyamaz, annem babam ya da ben illaki birisi yanında olması lazım. Herşeyi geçtim birimiz olmadan yemek yemez, tuvaleti olsun her ihtiyacı bizdedir. Yinede çok şükür beterin beteri var dedim hep. Hayatta hiç kendimi düşünmedim hep ona göre yaşadım. Bu benim kötü günüm ve Allah emanetini alana kadar da benimle gelecek. Nişanlım sevdiğim kız da haklı mutlu olmak istiyor gezmek, eğlenmek istiyor haklı birşey diyemiyorum. Ama ben ondan içimdeki bu yarayı sarmasını derdimi paylaşmasını beklerdim.
Dün psikoloğa gittik. Aramızdaki tartışma nedeni bu durum olduğunu söyledik hiçbir yorum yapmadı boşuna gittik. Aklıma bu platform geldi size sormak istedim.
Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer