Annem biz kızlara değer vermiyor?

Bugün konusu açıldı. Bi yakınımızın gelini nişanda kızlarına bilezik takmışlar ama bileziği kız kendi parasıyla alıp ailesinin şerefi yapmıştır dedi annem. Dedim ne alaka siz kızlarınıza takmıyorsınuz diye herkes öyle değil. Siz kızlarınızın düğününe bile gitmiyorsunuz bunu eziklik olarak görüyorsunuz dedim. Oda doğru düğüne merhaba gitmiyoruz ama bilexikte takamayız dedi. Üstelik fakirde değiliz çok şükür halimiz vaktimiz yerinde. Konu kızlara gelince nede olsa yarın öbür gün elin geleni olucak diye pek değerde vermiyorlar. Ben üzülmiyimde kimler üzülsün?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Annem biz kızlara değer vermiyor?
Cevapla