merhaba öncelikle bende panik var herseye panik oluyorum 1 yildir var surekli aklima ölüm geliyo kafam sürekli başka seneryolar ciziyo bu sefer daha çok tetikliyo ne yapmam lazim yardimci olur musunuz
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Aynisini ben yaşadm yillar once. Ölüm hissi cok vardi kac kere psikoloğa pskyatriye gittim ilaclar kullandim. Panikatak gecti ama simdi anksiyete bozuklugum var ve yıllardir kurtulamiyorum. İlaclar fayda etmiyor
maalesef bende de var stres yapinca bu sefer daha cok tetikliyorum bi yerim agrisa korkuyorum ne yapacagimi sasirtim artik yoruldum korkmakdan😢
İstanbul'da yasiyosan bi doktor onerebilirim
konyada yaşıyorum ya her an herşeyden cok korkuyorum birşey yapmaz değilmi
İyi bi tedavi olmazsan maalesef daha kotu olursun kendımden biliyorum.
yani sürekli bi kötü düsünceler beni bitiriyo acaba bunlar beynimizin oyunumu
Tabikide beyninin sana oyunu bu. Sevdiklerime kotu bisey olucak mi? Ölücek miyim? Ya uyurken kalbim durursa? Surekli bi korku hissi cook yasadim cok kotu gunlerdi
maalesef hepside var sürekli acile atmak istiyorum kendimi
içimi okudunuz
Ben cok gittim acile surekli EKG cektiler kalbimde hic bi sorun cikmiyodu. artik doktorlar senin hicbiseyin yok gelme artik diyodu. İlaçsız asla gecmıyor ama cok iyi bi doktor bulman lazim
yani benim tek derdim ölme korkusu kendimi kaybeticek korkusu sürekli kendimi acile atmak istiyorum
Cok iyi anliyorum seni. Beyninin kotu bi oyunu bu. Benim binada yangin cikmisti beni ondan sonra ölüm korkusu sardı. İyileşmem cok zaman aldı
allah sifa versin birdaha yasatmasin aksam aksam kafanizi agrittim eger biriyle konusmassam daha kotu oluyorum teşekkür ediyorum 😊
Estagfurullah basimi agritmadiniz. Size de Allah acil şifalar versin ama dedigim gibi bi an once iyi bi pskyatri ve psikologa gidin
en kisa sürede giteceğim tekrardan teşekkürler
Kötü düşüncelere dalacak kadar kendinize boş zaman ayırmayın
Tüm zamanınızı doldurun
Kendi kendinize telkinde bulunun
Nefes egzersizi yapın
Kötüyü anmak kötüyü çağırmaktır
Bile bile kötüyü davet etmeyin
Kendinize güvenin
Ölüm korkusu bitiriyo beni boş kaldigim zamanlar yapiyo
O yüzden boş kalmayacak şekilde program yapın
Resim yapmak yerine ahşapla uğraşın
Sessizce kitap okumak yerine sesli şekilde okuyun
Küçük değişiklikler ile kurtulabilirsin
peki bunlari yaşamam beynin oyunumu cünkü çok korkuyorum ölümden vsden
Şöyle anlatayım
İnsan kendi kendini kandırabilecek bir beyne sahiptir
Bunun yanısıra beyin de kendi içinde oyun oynar, yaşanan olaylar, çevremizdeki insanlara verdiğimiz değerler, kaybetme korkusu bunu tetikler.
Bu oyunu bastırmak yine kendi elimizde.
Örneğin sürekli başım ağrıyor derseniz başınız ağrır
Başınız ağrırken, ayağınız ağrımasa bile ayağım ağrıyor diye tekrarlayıp inanırsanız başınızın ağrısı geçer ve ayağınız ağrır
Her şey kendi elimizde
Güçlü bir iradeyle herşeyin üstesinden geliriz.
yani hepsi beyinde ve birazcikda bendemi
Evet
teşekkür ederim ya sagolun😊
☺️☺️☺️
Izzet güllü takıntı ve panik atak serisini izle
Ardından ikna ve telkin videosunu izle
En geç 3 5 aya bir şeyin kalmaz
kac defa izledim ama biraz rahatlatiyo ama boş kaldigim zamanlar ölüm korkusu bitiriyo beni
Anksiyete izlicen
Bak güzel insan telkine başladın mı biraz sabret 3 5 ay
Ve telkini doğru uygula
Onun hakkında video vardı
Alltaki yorumları okursan
Bırak panik atağı bir çok yanlış algılara sahip kişilerin algı degisicne gittiğini görürsün
Bunu hakkin da seri bile var
o video hala duruyormu
Hangisi
Canlı tanıklar anlatıyor serisi işte
Orda panik atak anksiyeteden tut bir çok kişi anlatıyor süreci
bana o anlattiginiz videolari atarmisiniz
Knk özet güllüye giriyom Youtubeden
Oynatma listelerine tıklayon oralarda var
tamam teşekkürler 😊
Bulamazsan yaz
tamam ekliyim ben sizi
Bana mesaj atsana
Olmadı burdan atarım linkleri
sende atamıyorsun neyse burdan atarsın
Tamam geldim
Aticam simdi
Xperim düşük olduğundan link yollayamıyorum sahte instagram hesabın var mı oraya yollayayim
instagram kullanmiyorum ya telegram var mı
Anksiyeteden olabilir bende de çok oluyor ders çalışırken kafam dağılıyor bir nebze de olsa
ölüm korkusu yasiyormusunuz ya da bi tarafiniz agrisa panikliyormusunuz
Evet İzmir depremini yaşadıktan sonra bende daha da tetikledi bu ölüm korkusu bana veya aileme bir şey olcak diye
ölüm korkusu ve kendimi kaybeticek korkusu sariyo o yuzden herseyden korkuyorum
anti deprasan hapları kullandınız mı
halada kullaniyorum ama faydasi olmuyor ne yapmam lazim ölüm korkusu cikmiyo aklimda
ben bu işin uzmanı değilim ama boş vakitlerinizi bir şeyler ile doldurursanız belki azalır Rabbim şifa versin
teşekkür ederim sağolun
Küçük bir panik atak olabilir
anksiyete var
Yorumlara falan baktım kaç yaşındasın bilmiyorum ama bence hap kullanma üzme kendini her şey yoluna girer bende de vardı atlattım panik atak vardı bende de ölüm korkusu falan hiç bir şey kullanmadım dertleşecek arkadaşın varsa akşam yanlız kaldığında ara konuş gerçekten iyi geliyor üzme kendini ama daha çok tetikler hiç bir şey kullanma akışına bırak
genellikle melisadır yeşilcaydır onlari iciyorum
Tamm ama hap kullanma rica ediyorum iyi bir şey degil sağlığın için dikkat et kendine papatya çayı da iyidir rahatladır geçirirsin inşallah bende çok çektim gerçekten ama arkadaşlarım sayesinde dertleştikce iyi oldum
haklisiniz öyle gercekden genellikle bitki caylari iciyorum ama şu an belim ağrıyo korkuyorum birşey yaparmi diye midemede vuruyo agri kramp tarzimi ne bir sıkıntı olmaz değilmi
Fazla karıştırma bir gün birini bir gün birini içme hangisini seviyorsan onu iç haftada 3 gün içsen sıkıntı olmaz korkma geceleri oluyordur korkuların gece yatmadan iç atlatırsın ben sana güveniyorum sende kendine güven inan başarırsın
peki bu belimin agrisi heryerime vuruyor midemede vuruyo birşey yapma değilmi korkuyorum cünkü
Korkudan olabilir sıkıntı olmaz dediğim gibi korkma
Gizlisin yoksa biraz konuşurduk dertleşmek gerçek iyi geliyor ama beni yanlış anlamanı istemem sıkma canını başka şeylerle ilgilen kafanı dağıt atlatırsın sadece inan dediğim gibi 👍
biraz konusalim istek attim
Tamm
O bende de var vallahi.
sizde de mi aynisi sürekli cikmiyo aklimda
Bana da aynısı oluyor iste sevdiklerime bir şey olursa gene birini kaybedersem naparim vs.
sevdiklerim değilde kendimi kaybeticek korkusu her an birşey olucak korkusu