“Tanrı” kavramı çok tuhaf geliyor? Ama olduğubu biliyorum?

Tanrı Allah onu kabul ediyorum. Ondan başka da yok. Elbette yaratıcı bir din göndermeli o da İslamiyet. İnanmayanlar elbet vardır. Hayatımızın anlamı bu ve de insan tuhaf hissediyor. Sizce
“Tanrı” kavramı çok tuhaf geliyor? Ama olduğubu biliyorum?
Cevapla