Başımızı kapatmak zorundamıyız?

Böyle bir zorunluluk mu var? Herşey baş kapatmakla bitiyor mu? Tesettürlü olunca iyi insan açık olunca kötü insan mı olunuyor? Açılınca dinden mi çıkmış olunuyor?
Insanlar neden bukadar saçma?
Daha sormak istediğim okadar çok soru var ki..

Bilen biri bu konuyla ilgili yorum yaparsa sevinirim 🙏🏻
Başımızı kapatmak zorundamıyız?
Cevapla