Arkadaşlar Yıllar Sonra Bir Ablam Olduğunu Öğrendim ama Kendisini Kabul Etmiyorum? Bizim Eve Yerleşecek İstemiyorum Ya?

Arkadaşlar geçen yıl babamın ilk evliliğinden bir kızı olduğunu öğrendim. Ben evliliğini biliyordum ama kızını bilmiyordum. Tek çocuktum babam, annem, ben 3 kişilik mutlu bir aileydik. Bir anda bu kızla çocukları çıktı başımıza. Eşini kaybetmiş, maddi yönden zorlanıyorlarmış tarlabaşını bileniniz vardır orada çok eski bir evde kalıyorlarmış tamam üzücü bir durum kabul ediyorum ama banane.. İstemiyorum ya benim bir ablaya, yeğenlere ihtiyacım yok. Şu kız ortaya çıktığından beri evimizin huzuru tamamen alt üst oldu. Annem ya annem bile ona ne oluyorsa o bile şevkat gösteriyor. Yetmedi hanımefendi bugün bize geldi artık geçinemediğini çocuklarıyla bizim eve yerleşmek istediğini söyledi. Bizimkilerde kabul etti. Tabii biz burada sakin semtte oturuyoruz kendi semti de bozuk o yüzden gelecek. Ya ben istemiyorum arkadaşlar.. Bu kız ve çocuklarıyla aynı yerde yaşamak istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım? Defolsun gitsin kendi evine ya
Arkadaşlar Yıllar Sonra Bir Ablam Olduğunu Öğrendim ama Kendisini Kabul Etmiyorum? Bizim Eve Yerleşecek İstemiyorum Ya?
Cevapla